Afføring under fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

klmf

Jeg havde MANGE bekymringer om det med hvordan det ville være bagefter... Så vi aftalte, at Lars kiggede med oppe fra mit hoved af - altså ikke så helt eksplicit hvordan der så ud dernede. Det havde vi begge to det bedst med og det tog på ingen måde noget af oplevelsen fra ham!!

Inden det gik helt heftigt til fik jeg også et lavement for at komme af med det meste og det hjalp på mit humør

Mit råd er at snakke med din kæreste og din jdm om det her, der er måder at afhjælpe det på

Rigtig god fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Blyb

Tjuhl skriver:

jeg fik ikke klyx da hjemmefødselsjordemoderen havde glemt det i tasken  jeg blev så overført til hospital, men da havde jeg næsten presseveer, så der kunne jeg jo ikke sidde på toilettet.

da jeg pressede Sol ud kom der afføring, men altså! jordemoderen tager det jo med noget papir lige når det kommer ud af numsen på en, det er ikke sådan at de bare arbejder videre med lort over det hele jeg spurgte Søren om han havde bemærket det bagefter og han sagde bare at han ikke havde SET noget, men at der havde lugtet af bæ på et tidspunkt, så han gik ud fra jeg havde skidt nu er vi MEGET afslappede omkring den slags og jeg håber da for dig at din mand har fokus nok til at kunne abstrahere fra at du evt har afføring når du presser et barn ud af din krop!! for det er virkelig en meget lille detalje ved sådan en fødsel

Haha..den her måtte jeg altså le af. Synes det er en fantastisk historie Skønt med et godt grin.. Tak for det.

Anmeld

24. januar 2011

Hansen97

Fik ikke klyx under nogen af fødselerne og kan huske at hun "tørrede" mig under første fødsel og at jeg lige tænkte over det i hmmm... 2 sek og så var tanken væk igen...

Hvad angår det med manden.. jeg har en mand som er vildt nysgerrig så han fulgte meget med i hvad der foregik "down there" og han har været vildt imponeret over hvad man kan.. så det har overhovedet ikke været negativt her...

Det er en grænse som bliver overskredet ret hurtigt...
Jeg har altid haft svært ved at smide tøjet når der var lys.. men da jeg blev henvist til en fødestue ved første fødsel og tilbudt at komme i varmt karbad ja så havde jeg smidt tøjet før hun næsten havde tændt for vandet

Anmeld

24. januar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Jeg er så bange for og komme til og lave afføring under fødslen, og at hele fødsels forløbet kan ændre min mands syn på mig og sex. Nogen råd eller nogen der gjorde det og har nået og fortælle?

Puhaa kan huske det med afførringen var et af mine meget store spørgsmål.. Kunne virkelig VIRKELIG ikk holde tanken ud!

Men de skulle gerne give dig/tilbyde dig noget afføringsmiddel inden det hele går i gang.. Og det var jeg tryg ved..
LIGE INDTIL .. de så sagde, at ja det når vi ikke ! Du er i fødsel !
Så sku du li mærke mig panikke!!!!
Men der skete 7-9-13 heldigvis ingenting, men man føler jo virkelig man skal skide når man får pressetrang.. Så ja.. ikk sjovt! Men når først man får pressetreng, så er der ikk noget og gøre.. Så vil man bare mase og så kan man sku ikk tænke på noget andet.. Lyder mærkeligt. Men sandt!
Men jeg havde på forhånd aftalt med både min mor og kæreste at de skulle stå oppe ved mit hovede..
Min kæreste stod sådan midt på - så tror han ku se hvis han ville, og de spurgte ham også.. Men han takkede nej tak.

Det nok en god ting og snakke om dette hjemmefra..
Det synes jeg ihvertfald det var, så man ikk står der og skal diskutere om han må kigge eller ej.

Havde også samme tanke, at han måtte godt ku tænke sig sex med mig efter også Og det accepterede han.

Anmeld

24. januar 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg er så bange for og komme til og lave afføring under fødslen, og at hele fødsels forløbet kan ændre min mands syn på mig og sex. Nogen råd eller nogen der gjorde det og har nået og fortælle?

De nåede ikke at give mig lavmant eller hvad det hedder, så jeg lavede da en lille pølle under fødslen jeg advarede alle nå men i forhold til kærestens og mit forhold har intet ændret sig - tværtimod

Anmeld

25. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har aftalt med min kæreste at han skal blive oppe ved mit hoved og det har han også fint accepteret og så har jeg prøvet og snakke lidt med ham omkring alt det jeg har læst, med bl.a. At jeg kan blive syg og dårlig og kaste op og at jeg kan komme til og lave afføring osv..

Anmeld

25. januar 2011

Ox.

Jeg tog snakken medd ham om tingene inden, og bad ham også blive ved hovedet, jeg fik dog klyx inden, men vi vidste jo godt risikoen var der, og det var han indforstået med ..

Jeg må ærlig indrømme, det sidste jeg tænkte på da jeg lå der, var hvor han stod henne, hvor han kiggede hen, og om der kom bæ ud af numsen, og det tror jeg også bliver det samme med dig

Min kæreste så alt der foregik, og som han sagde til mig, var det, det største øjeblik, da han så hende komme ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.