Afføring under fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.789 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er så bange for og komme til og lave afføring under fødslen, og at hele fødsels forløbet kan ændre min mands syn på mig og sex. Nogen råd eller nogen der gjorde det og har nået og fortælle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Jeg er så bange for og komme til og lave afføring under fødslen, og at hele fødsels forløbet kan ændre min mands syn på mig og sex. Nogen råd eller nogen der gjorde det og har nået og fortælle?

Du vil blive tilbudt, at få lavment når du går i fødsel og der vil du blive "udtømt". Det er for, at gøre mere plads til babyen og så får, at det evt. ikke skal gå galt

Anmeld

24. januar 2011

Clisolka

Inden jeg gik helt i fødsel fik jeg Klyx på fødegangen - noget afføringsmiddel Det kan du bede om at få?

Anmeld

24. januar 2011

Aves.

Får du ikke lavement, mon? de glemte at give mig det, men der er jo så meget pres dernede at kun lidt vil komme ud...udover det så sker der så meget andet dernede som vil virke værre end en gang lort, så er han sart så synes jeg bare slet ikke han skal kigge derned...

Anmeld

24. januar 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Bare rolig man får en klyx inden, så man er helt tømt ud..
altså er det bare en tanke ang. din mand?
min stod nærmest og kiggede ind for han skulle jo nødig gå glip af noget. og vi har den mest fantastiske sex, meget bedre end før

Anmeld

24. januar 2011

Lilac

der kom lidt afføring under min fødsel, jeg fik ikke klyx da jeg var så langt henne i fødselsforløbet og de havde susende travlt... Nu, et par år efter fødslen har min mand og jeg et mere velfungerende parforhold end før - herunder også et mere velfungerende sexliv  Hele fødslen var for mig en fantastisk oplevelse - og mht. afføring - så får man et meget afslappet forhold til sådan noget når der er små børn i huset 

Anmeld

24. januar 2011

Turtles

Jeg havde den samme bekymring som dig.
Så da jeg blev tilbudt et lavment, sagde jeg straks ja tak..
Så behøvede jeg ikke stresse mere over det, og bare koncentrere mig om fødslen..

Håber det kan hjælpe dig.

Anmeld

24. januar 2011

Nalle

Jeg fik intet før mine fødsler, og havde ingen uheld

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har sagt jeg ikke vil have ham dernede, da jeg synes det er for grænse overskridene, men jeg tænker at man umuligt kan undgå og ligge mærke til det, hvis det sker? Skal man selv bede om lavement?

Anmeld

24. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har sagt jeg ikke vil have ham dernede, da jeg synes det er for grænse overskridene, men jeg tænker at man umuligt kan undgå og ligge mærke til det, hvis det sker? Skal man selv bede om lavement?

Altså jeg havde aff. under min fødsel men det er de jo ligeglade med og vandt til ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.