Afføring under fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

Jeg er så bange for og komme til og lave afføring under fødslen, og at hele fødsels forløbet kan ændre min mands syn på mig og sex. Nogen råd eller nogen der gjorde det og har nået og fortælle?

Jeg har fået klyx under begge mine fødsler - jeg er kommet på sygehuset begge gange da jeg har været onkring 5 cm åben og som det første når jeg kompå fødestuen fik jeg klyx og blev tømt.

Begge gange har jeg -hvad jeg ved af ikke haft uheld og begge gange har jordemoder haft en varm våd klud liggende for numsen om de har fjernet noget og skiftet kluden aner jeg ikke.

Men tro mig - under fødslen vil du slet ikke mærke det hvis det var tilfældet og din mand om han kigger eller ej,så er det slet ikke det han ser - hans tanker er et helt andet sted - tro mig. De er helt rundt på gulvet:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Altså jeg havde aff. under min fødsel men det er de jo ligeglade med og vandt til ?

Og så er det også det sidste man tænker på når man ligger der

Anmeld

24. januar 2011

Ciss

Jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke aner, om det skete for mig under fødslerne.....

Jeg tvivler på, at man mærker noget særligt til det selv, og man har noget langt vigtigere at koncentrere mig om. Hverken min man eller jordmødrene har sagt noget om det. Jeg fik ingenting på forhånd.

Men havde du spurgt mig, før jeg fik den første, ville jeg have sagt, at skulle det ske for mig ville jeg blive vanvittig flov. Morsomt som perspektivet skifter.

Det skal lige tilføjes, at dette jo naturligvis kun gælder fødselssituationen. Fri mig fra at opleve den slags ellers!

Anmeld

24. januar 2011

monzemussen

ja jeg nåde ikke at få noget af det. fødslen gik hurtig ved mig, jordmoderen var overhovedet ikke forberedt på at jeg fødte så hurtigt, så nåede hverken at få afføringsmiddel eller smertelindrende.

Men havde ikke afføring under fødslen.

Anmeld

24. januar 2011

betiinsen

synes det er et godt spørgsmål, og har tænkt det samme mange gange

Anmeld

24. januar 2011

oo

jeg fik ikke klyx da hjemmefødselsjordemoderen havde glemt det i tasken  jeg blev så overført til hospital, men da havde jeg næsten presseveer, så der kunne jeg jo ikke sidde på toilettet.

da jeg pressede Sol ud kom der afføring, men altså! jordemoderen tager det jo med noget papir lige når det kommer ud af numsen på en, det er ikke sådan at de bare arbejder videre med lort over det hele jeg spurgte Søren om han havde bemærket det bagefter og han sagde bare at han ikke havde SET noget, men at der havde lugtet af bæ på et tidspunkt, så han gik ud fra jeg havde skidt nu er vi MEGET afslappede omkring den slags og jeg håber da for dig at din mand har fokus nok til at kunne abstrahere fra at du evt har afføring når du presser et barn ud af din krop!! for det er virkelig en meget lille detalje ved sådan en fødsel

Anmeld

24. januar 2011

morethanperfect

bb78 skriver:

Og så er det også det sidste man tænker på når man ligger der

Det tænkte jeg også inden fødslen .. Jeg var sku ligeglad

Anmeld

24. januar 2011

LinLin

Jeg har ikke fået klyx eller hvad det hedder nogen af gangene - og der er altså ikke sket noget. Tror også man er pænt ligeglad hvis det skulle ske...

Anmeld

24. januar 2011

Troldemommi

tak fordi du spørger det har jeg nemlig også tænkt på :-) mht din mand så kan du måske bede ham om at lade være med at kigge derned det har jeg forbudt min :-) tror ikke han vil kunne klare det :-)

Anmeld

24. januar 2011

Banditten´s mor

morethanperfect skriver:

Altså jeg havde aff. under min fødsel men det er de jo ligeglade med og vandt til ?

Det havde jeg osse og heller ingen problemer der.

Jeg var pinlig over det i et kort øjeblik, men fik lynhurtigt noget andet at koncentrere mig om. Der var jo en bebs, der ville ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.