Billedspam af...nej ikke Naomi.. men mig selv hihi ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Magsen

Ox. skriver:

Suuuupper flot!!

Jeg gik selv fra helt blond til sort i marts måned, og er rigtig glad for det ...

TAK for det

udfra dit pb klær det dig også rigtig godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Magsen

SD21 skriver:

Hvor skægt Det er ellers sjældent man hører om det sys jeg Var hun planlagt ??

både og.. vi ville gerne have et barn og jeg stoppede på p piller(læs: fik ikke købt nye, efter den sidste blev spist) men det var ikke liige PLANEN at blive gravid .. altså vi havde ikke snakket om hvad der ville ske videre mht. udd. bolig osv .. giver det mening det jeg skriver? hehe

Anmeld

24. januar 2011

SD21

Maggieh skriver:

både og.. vi ville gerne have et barn og jeg stoppede på p piller(læs: fik ikke købt nye, efter den sidste blev spist) men det var ikke liige PLANEN at blive gravid .. altså vi havde ikke snakket om hvad der ville ske videre mht. udd. bolig osv .. giver det mening det jeg skriver? hehe

Arh, det kender jeg godt ! Jeg stoppede på p-piller fordi jeg synes min mens. var begyndt at blive uregelmæssig og det skal lige siges at jeg er undervægtig. Jeg stoppede fordi jeg begyndte at blive nervøs for om jeg var ved at miste min mens, pga. undervægt.

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

SD21 skriver:

Arh, det kender jeg godt ! Jeg stoppede på p-piller fordi jeg synes min mens. var begyndt at blive uregelmæssig og det skal lige siges at jeg er undervægtig. Jeg stoppede fordi jeg begyndte at blive nervøs for om jeg var ved at miste min mens, pga. undervægt.

uha, og hvordan endte den historie så?

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

Maggieh skriver:

guud 12 timer, ja så kan man godt forstå det tager lang tid at klippe

kan man ikke bare se hele videon og så bare klikke sig lidt frem ?

Der er ikke rigtig så mange steder man kan have så meget data liggende på nettet...

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

Zafir skriver:

Der er ikke rigtig så mange steder man kan have så meget data liggende på nettet...

hmm, nej det så rigtigt nok ..heh øv, så bliver jeg nødt til at vente ..

hvor længe tror du jeg vil komme til at vente?

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

Maggieh skriver:

hmm, nej det så rigtigt nok ..heh øv, så bliver jeg nødt til at vente ..

hvor længe tror du jeg vil komme til at vente?

Det Jan jeg ikke sige. Vi skal have tid og overskud. Ligenu bygger vi jo om. Så du må vente i spænding. :-)

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

Zafir skriver:

Det Jan jeg ikke sige. Vi skal have tid og overskud. Ligenu bygger vi jo om. Så du må vente i spænding. :-)

når ja det rigtig nok .. iiiih

Anmeld

24. januar 2011

ønskebørn74

Maggieh skriver:

..har lige fået farvet håret sort har altid haft den mening at de FLESTE ikke klær sort hår da det er en meget 'hård' farve hvis man kan sige det sådan heh .. men efter at kæresten har bedt om det næsten siden vi kom sammen, så syntes jeg nu, at jeg skulle give det en chanse hehe

Hvad synes i? er det for meget?(normalt haaaader jeg at få taget billeder af mig selv, men synes det var på tide da det sådan set er det første billeder af mig siden jeg har født )

Og så må i ellers mere end gerne spamme tilbage med billeder af jer skønne kvinder

Det passer til dig!!!

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

ønskebarn74 skriver:

Det passer til dig!!!

hvor goodt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.