Billedspam af...nej ikke Naomi.. men mig selv hihi ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.590 visninger
52 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Magsen

..har lige fået farvet håret sort har altid haft den mening at de FLESTE ikke klær sort hår da det er en meget 'hård' farve hvis man kan sige det sådan heh .. men efter at kæresten har bedt om det næsten siden vi kom sammen, så syntes jeg nu, at jeg skulle give det en chanse hehe

Hvad synes i? er det for meget?(normalt haaaader jeg at få taget billeder af mig selv, men synes det var på tide da det sådan set er det første billeder af mig siden jeg har født )

Og så må i ellers mere end gerne spamme tilbage med billeder af jer skønne kvinder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Ranarupta

Maggieh skriver:

..har lige fået farvet håret sort har altid haft den mening at de FLESTE ikke klær sort hår da det er en meget 'hård' farve hvis man kan sige det sådan heh .. men efter at kæresten har bedt om det næsten siden vi kom sammen, så syntes jeg nu, at jeg skulle give det en chanse hehe

Hvad synes i? er det for meget?(normalt haaaader jeg at få taget billeder af mig selv, men synes det var på tide da det sådan set er det første billeder af mig siden jeg har født )

Og så må i ellers mere end gerne spamme tilbage med billeder af jer skønne kvinder

SMÆKKER!!
(Skal selv farves imorgen )

Anmeld

23. januar 2011

SD21

Maggieh skriver:

Hvor er du lækker ! - Det ser rigtig godt ud !

Glæder mig til at jeg skal farves ! Og ikke mindst, klippes !!

Anmeld

23. januar 2011

Amso

Jeg syntes det ser rigtig godt ud til dig. Også fordi du i forvejen har mørke øjenbryn, og ikke er alt for lys i huden. Så det som om det passer til dig, og bar skal være sådan.!!!  

Det virkelig flot..!

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

Ranarupta skriver:

SMÆKKER!!
(Skal selv farves imorgen )

Årrrrh tak !!

iih, hvilken farve? :b så må du da lige lægge et billede herind da du har fået det farvet

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

SD21 skriver:

Hvor er du lækker ! - Det ser rigtig godt ud !

Glæder mig til at jeg skal farves ! Og ikke mindst, klippes !!

årrh hvor dejligt, tak

hvornår skal du det?

Anmeld

24. januar 2011

SD21

Maggieh skriver:

årrh hvor dejligt, tak

hvornår skal du det?

Jeg må desværre ikke gøre noget ved det før d. 8 feb. !  SUK ! Mit hår er jo "normalt" farvet helt orange (som på billedet), men det er bare falmet så meget og mit hår er blevet rigtig "langt"!! 

Jeg får helt lyst til at blive langhåret igen, når jeg ser dit lange hår !

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

Top Nice

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

Amso skriver:

Jeg syntes det ser rigtig godt ud til dig. Også fordi du i forvejen har mørke øjenbryn, og ikke er alt for lys i huden. Så det som om det passer til dig, og bar skal være sådan.!!!  

Det virkelig flot..!

det var også det jeg tænkte puuh, godt, tak for det hehe

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

SD21 skriver:

Jeg må desværre ikke gøre noget ved det før d. 8 feb. !  SUK ! Mit hår er jo "normalt" farvet helt orange (som på billedet), men det er bare falmet så meget og mit hår er blevet rigtig "langt"!! 

Jeg får helt lyst til at blive langhåret igen, når jeg ser dit lange hår !

iih hvorfor må du ikkke det ?

det rigtig fedt på billedet !!

jeg har altid gerne ville ha langt hår men aldrig gidet at lade være med at gøre noget med håret i så lang tid som det tager at få langt hår men vupti så blev jeg gravid(&kedelig) så fik det sku lov til at blive langt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.