Billedspam af...nej ikke Naomi.. men mig selv hihi ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Magsen

Zafir skriver:

Top Nice

tak for det

lige et spørgsmål der overhovedet INTET har med det her at gøre Kan man ikke se din hjemmefødsel et sted, jeg så den ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

SD21

Maggieh skriver:

iih hvorfor må du ikkke det ?

det rigtig fedt på billedet !!

jeg har altid gerne ville ha langt hår men aldrig gidet at lade være med at gøre noget med håret i så lang tid som det tager at få langt hår men vupti så blev jeg gravid(&kedelig) så fik det sku lov til at blive langt hehe

Tak, jeg er også rigtig glad for det Fordi, jeg har lovet at sidde hårmodel for en veninde

Jeg kan ikke få langt hår - det knækker Eller ville jeg rigtig gerne have langt hår, men hellere have noget kort hår der ser pænt ud end et hår der er tørt og ligner noget der falder af hvis man puster til det

Skøn datter i har !!

Anmeld

24. januar 2011

SD21

Maggieh skriver:

tak for det

lige et spørgsmål der overhovedet INTET har med det her at gøre Kan man ikke se din hjemmefødsel et sted, jeg så den ikke

Der er et link til noget af fødslen på forsiden

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

SD21 skriver:

Tak, jeg er også rigtig glad for det Fordi, jeg har lovet at sidde hårmodel for en veninde

Jeg kan ikke få langt hår - det knækker Eller ville jeg rigtig gerne have langt hår, men hellere have noget kort hår der ser pænt ud end et hår der er tørt og ligner noget der falder af hvis man puster til det

Skøn datter i har !!

jaa, det så rigtigt nok men det klær dig jo også rigtig godt at være korthåret jeg vil faktisk viiiildt gerne prøve at være korthåret men jeg gider bare ikke fordi jeg VED jeg kommer til at ville have langt hår igen og så kommer det sku til at tage en eeeeevighed heh

tak for det, ja hun er sku en skøn lille dame

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

SD21 skriver:

Der er et link til noget af fødslen på forsiden

Jaa I know, men det er jo kun højdepunktet .. jeg ville gerne have set det hele eller ja sådan set.. Da jeg selv har planer om at føde hjemme næste gang

Anmeld

24. januar 2011

SD21

Maggieh skriver:

jaa, det så rigtigt nok men det klær dig jo også rigtig godt at være korthåret jeg vil faktisk viiiildt gerne prøve at være korthåret men jeg gider bare ikke fordi jeg VED jeg kommer til at ville have langt hår igen og så kommer det sku til at tage en eeeeevighed heh

tak for det, ja hun er sku en skøn lille dame

Mange tak - Det bedste af det hele er at det tager max 10 min. at sætte om morgenen !! Haha.

Ja, hun ser ihvertfald rigtig skøn ud !! Bare det var mig !

Anmeld

24. januar 2011

SD21

Maggieh skriver:

Jaa I know, men det er jo kun højdepunktet .. jeg ville gerne have set det hele eller ja sådan set.. Da jeg selv har planer om at føde hjemme næste gang

Nåårh okay Det ved jeg ikke så

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

Maggieh skriver:

tak for det

Altså linket til 'finalen'skulle meget gerne stadig ligge under hjemmefødsel, herinde. Også håber vi, ingen altfor længe, at kunne redigere en seværdig længde version, specielt til baby.dk

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

SD21 skriver:

Mange tak - Det bedste af det hele er at det tager max 10 min. at sætte om morgenen !! Haha.

Ja, hun ser ihvertfald rigtig skøn ud !! Bare det var mig !

mit tager mindre.... op i en hestehale eller knold

tak for det prøver du at blive gravid eller??

Anmeld

24. januar 2011

Magsen

Zafir skriver:

Altså linket til 'finalen'skulle meget gerne stadig ligge under hjemmefødsel, herinde. Også håber vi, ingen altfor længe, at kunne redigere en seværdig længde version, specielt til baby.dk

kopierer lige det jeg allerede har skrevet : Jaa I know, men det er jo ''kun'' højdepunktet .. jeg ville gerne have set det hele eller ja sådan set.. Da jeg selv har planer om at føde hjemme næste gang

jaa det må du/i gøre !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.