Putte baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

misslea

Vi putter Wilma ved 21.30-22 tiden...!!! Hun er 3 mdr)

Wilma sover HVER nat 10-11 timer uden at vågne, og det passer os HELT fint, at hun ikke bliver puttet før! Hun sover 1-2 aftenlure, men de er korte - ca. 45 min. Det er først senere på aftenen, at hun bliver træt nok til at sove hele natten...

Vi gør det samme hver eneste aften...!

Først spise ved mig inde i stuen

Så pusle/hyggetid på puslebordet

Så flaske i soveværelset - bøvse - og svøbt

Og så falder hun i søvn i vores arme og blir lagt i liften i sin egen seng, hvor hun så sover til næste morgen. (nogle gange falder hun også i søvn selv)

Da hun var mindre, var det først ved midnat hun faldt i søvn og sov resten af natten... og nu er det så ca. ved 22 tiden. Så jeg tænker, at om et par måneder er det endnu tidligere..! Herhjemme går vi ikke så meget op i, at vi skal have aftenen uden Wilma, for hun hygger sig bare sammen med os, og tager en aftenlur indimellem...!Vi ved jo, at ligepludselig, så skal hun starte i vuggestue, og sover måske kun 2-3 timer efter vi er kommet hjem....!! Så vi nyder HELT vildt de skønne hyggeaftener vi har sammen med hende...!!! OG så skal det lige siges, at hun altid er mega glad og i hopla om aftenen, så derfor er det jo også ekstra hyggeligt... heheh!!! Hun sover nemlig stadig en hel del om dagen, så hvis der også skal være tid til at ligge på maven, synge sange, klappe kage, ridde-ranke og alt det andet sjov vi kan finde på, så foregår det ofte om aftenen... heheh

Undskyld... det blev da lidt af en smørre.... hahah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

fif

Nadia&Daniel skriver:

Vores Laura sover først omkring kl. 23-00.00 - og vågner så omkring 6-8 stykker.. Hun er slet ikke træt omkring kl. 18-19 stykker..

Sover hun så 6-8 timer i træk?? uden at få mad...

Anmeld

23. januar 2011

Nadia&Daniel

fif skriver:

Sover hun så 6-8 timer i træk?? uden at få mad...

Ja det gør hun. Nogle gange vågner hun kl. 5 - s kræver hun en ran ble og så sover hun videre. Når hun så vågner omkring halv otte, så får hun en flaske (andre gange drikker hun kun en halv flaske) og så sover hun videre til kl. 9-10 stykker.. Hun tager dog ikke så mange lure i løbet af dagen.. Andre dage vil hun ikke sove, men bare ligge i vores seng med mig, og bare ligger og hyggesnakke

Anmeld

23. januar 2011

Clisolka

misslea skriver:

Vi putter Wilma ved 21.30-22 tiden...!!! Hun er 3 mdr)

Wilma sover HVER nat 10-11 timer uden at vågne, og det passer os HELT fint, at hun ikke bliver puttet før! Hun sover 1-2 aftenlure, men de er korte - ca. 45 min. Det er først senere på aftenen, at hun bliver træt nok til at sove hele natten...

Vi gør det samme hver eneste aften...!

Først spise ved mig inde i stuen

Så pusle/hyggetid på puslebordet

Så flaske i soveværelset - bøvse - og svøbt

Og så falder hun i søvn i vores arme og blir lagt i liften i sin egen seng, hvor hun så sover til næste morgen. (nogle gange falder hun også i søvn selv)

Da hun var mindre, var det først ved midnat hun faldt i søvn og sov resten af natten... og nu er det så ca. ved 22 tiden. Så jeg tænker, at om et par måneder er det endnu tidligere..! Herhjemme går vi ikke så meget op i, at vi skal have aftenen uden Wilma, for hun hygger sig bare sammen med os, og tager en aftenlur indimellem...!Vi ved jo, at ligepludselig, så skal hun starte i vuggestue, og sover måske kun 2-3 timer efter vi er kommet hjem....!! Så vi nyder HELT vildt de skønne hyggeaftener vi har sammen med hende...!!! OG så skal det lige siges, at hun altid er mega glad og i hopla om aftenen, så derfor er det jo også ekstra hyggeligt... heheh!!! Hun sover nemlig stadig en hel del om dagen, så hvis der også skal være tid til at ligge på maven, synge sange, klappe kage, ridde-ranke og alt det andet sjov vi kan finde på, så foregår det ofte om aftenen... heheh

Undskyld... det blev da lidt af en smørre.... hahah

Selv jeg kunne have skrevet det

Anmeld

23. januar 2011

misslea

bb78 skriver:

Selv jeg kunne have skrevet det

Anmeld

23. januar 2011

Camillee

Anonym skriver:

Hej,

Putter i jeres babyer? Min datter er snart 3 måneder og hun bliver ikke puttet. Hun er sammen med os i stuen indtil vi går i seng. Hvad gør i? Hvis i putter hvad tid putter i så jeres babyer?

Elias på snart 5 mdr bliver puttet mellem 16 og senest klokken 18.
der er han så senge klar og sover til klokken ca 06 næsten morgen.
- han får tilbudt flasken klokken 18, 21 og klokken 00.

Anmeld

23. januar 2011

fif

Nadia&Daniel skriver:

Ja det gør hun. Nogle gange vågner hun kl. 5 - s kræver hun en ran ble og så sover hun videre. Når hun så vågner omkring halv otte, så får hun en flaske (andre gange drikker hun kun en halv flaske) og så sover hun videre til kl. 9-10 stykker.. Hun tager dog ikke så mange lure i løbet af dagen.. Andre dage vil hun ikke sove, men bare ligge i vores seng med mig, og bare ligger og hyggesnakke

Det sys jeg godt nok er flot!! Vores pige sover osse halv sent, men kan godt vågne f.eks 4 timer efter og vil ha mad .. Hun vågner ca 2 gange om natten!! Har dog prøvet 1 gang hvor hun sov i 8 timer og der blev jeg lidt nervøs hehe

Anmeld

23. januar 2011

Alberts/

albert sover senest klokken 19:30,

han bliver langt ind med hans andrea som spiller en melodi.,

han får sutte to gange og et kys på panden hver gang(;

ingen mad om natte har han aldrig fået han har altid sovet igennem

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

Gør i så noget for at få børnene ekstra trætte om aftenen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.