Vi putter Wilma ved 21.30-22 tiden...!!! Hun er 3 mdr)
Wilma sover HVER nat 10-11 timer uden at vågne, og det passer os HELT fint, at hun ikke bliver puttet før! Hun sover 1-2 aftenlure, men de er korte - ca. 45 min. Det er først senere på aftenen, at hun bliver træt nok til at sove hele natten...
Vi gør det samme hver eneste aften...!
Først spise ved mig inde i stuen
Så pusle/hyggetid på puslebordet
Så flaske i soveværelset - bøvse - og svøbt
Og så falder hun i søvn i vores arme og blir lagt i liften i sin egen seng, hvor hun så sover til næste morgen. (nogle gange falder hun også i søvn selv)
Da hun var mindre, var det først ved midnat hun faldt i søvn og sov resten af natten... og nu er det så ca. ved 22 tiden. Så jeg tænker, at om et par måneder er det endnu tidligere..! Herhjemme går vi ikke så meget op i, at vi skal have aftenen uden Wilma, for hun hygger sig bare sammen med os, og tager en aftenlur indimellem...!Vi ved jo, at ligepludselig, så skal hun starte i vuggestue, og sover måske kun 2-3 timer efter vi er kommet hjem....!! Så vi nyder HELT vildt de skønne hyggeaftener vi har sammen med hende...!!! OG så skal det lige siges, at hun altid er mega glad og i hopla om aftenen, så derfor er det jo også ekstra hyggeligt... heheh!!! Hun sover nemlig stadig en hel del om dagen, så hvis der også skal være tid til at ligge på maven, synge sange, klappe kage, ridde-ranke og alt det andet sjov vi kan finde på, så foregår det ofte om aftenen... heheh
Undskyld... det blev da lidt af en smørre.... hahah 
Anmeld