Putte baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.098 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej,

Putter i jeres babyer? Min datter er snart 3 måneder og hun bliver ikke puttet. Hun er sammen med os i stuen indtil vi går i seng. Hvad gør i? Hvis i putter hvad tid putter i så jeres babyer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

MarleneH

Anonym skriver:

Hej,

Putter i jeres babyer? Min datter er snart 3 måneder og hun bliver ikke puttet. Hun er sammen med os i stuen indtil vi går i seng. Hvad gør i? Hvis i putter hvad tid putter i så jeres babyer?

hejsa.. her hjemme blir Lykke puttet mellen 18 og 19,( ved det er tidligt men hun er helt udkørt der) vi gør det på samme måde hver aften , vi sidder i sove værelset og gir en flaske , bøvser og så i seng.. gir hende sutten max 2 gange og så sover hun..

Hun er forresten 4 mdr

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

Oscar er snart 3 mdr. og han bliver puttet ved 18-19 tiden .. Og sover så som en sten

Anmeld

23. januar 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hej,

Vi gør det samme som jer - tager hende med i seng, når vi går i seng. Pt. sover hun stadig imellem os i sengen, men det varer ikke længe, så er det over i egen seng

Anmeld

23. januar 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hej,

Madeleine er snart 4 mdr, og ikke helt vokset ud af liften endnu, så som regel bliver hun puttet der omkring 18-19 tiden ude i barnevognen i gangen, og når vi så går i seng, smider vi hende ind på hendes værelse i tremmesengen

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej,

Mine er altid blevet puttet..lige fra dag et.
Kl 18-19 puttetid med godnatsang og nuslen, og så slukke lyset og godnat.
Selvfølgelig har der været "natmaden" omkring kl 22-23 stykker, men det er foregået i dæmpet belysning og uden noget sjov eller hygge. Blot fodring, tør ble og i seng igen.
For de, der også skal fodre engang mere i løbet af natten, vil jeg anbefale, at det foregår på samme måde som før nævnt, så den lille ikke vendes til det der nattesjov.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Mine er altid blevet puttet..lige fra dag et.
Kl 18-19 puttetid med godnatsang og nuslen, og så slukke lyset og godnat.
Selvfølgelig har der været "natmaden" omkring kl 22-23 stykker, men det er foregået i dæmpet belysning og uden noget sjov eller hygge. Blot fodring, tør ble og i seng igen.
For de, der også skal fodre engang mere i løbet af natten, vil jeg anbefale, at det foregår på samme måde som før nævnt, så den lille ikke vendes til det der nattesjov.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

roenlund

når i putter mellem 18-19 hvornår står i så op om morgenen???

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

roenlund skriver:

Oscar og mig står op ca kl 5 ... Altså han vågner ved 12 tiden og skal ha mad , og sover med der samme igen efter

Så står vi op kl 5 , og så får han mad og en tør ble , og så sover vi lige to timer igen , og står så helt op ..

Anmeld

23. januar 2011

Valle81

roenlund skriver:

Mellem 0600 og 0630.

Anton vækkes som det seneste kl 0630 - daviskal op og igang da vi skalmed bussen 0730 for at aflevere Asta i skole.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.