Putte baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

sarahb

vi putter vores yngste på 2 mdr. Og han kommer i seng mellem 19-20 . Det er super rart for det er samme tid som den store, og så har vi stadig vores voksen tid som Mand og kone...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

roenlund

det er fordi vi er lige ved at lave putteritual og ved 18-20 er han altid rigtig vågen og klar til at lege... så vi putter omkring kl 21 men han sover så også altid til min kl 8.30 med et par måltider i løbet af natten...

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

roenlund skriver:

det er fordi vi er lige ved at lave putteritual og ved 18-20 er han altid rigtig vågen og klar til at lege... så vi putter omkring kl 21 men han sover så også altid til min kl 8.30 med et par måltider i løbet af natten...

Ja okay .. Hos os der hjalp det hvis vi bare lagde ham ind , og gik indtil ham hver gang vi kunne høre han havde tabt sutten , så gav vi ham den igen , så sov han videre .. På den måde fandt han ud af , at det er os der bestemte . 

Anmeld

23. januar 2011

roenlund

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Hos os der hjalp det hvis vi bare lagde ham ind , og gik indtil ham hver gang vi kunne høre han havde tabt sutten , så gav vi ham den igen , så sov han videre .. På den måde fandt han ud af , at det er os der bestemte . 

for mig er det egentlig fint nok at han først sover der for sådan passer det med vores hverdag, vi går aldrig i seng før midnat og manden står op kl 8 tilgengæld er han jo først hjemme 18.30 så hvis han skal nå at se Liam er det jo der, så hygger og leger de og så putter vi bagefter...

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

roenlund skriver:

for mig er det egentlig fint nok at han først sover der for sådan passer det med vores hverdag, vi går aldrig i seng før midnat og manden står op kl 8 tilgengæld er han jo først hjemme 18.30 så hvis han skal nå at se Liam er det jo der, så hygger og leger de og så putter vi bagefter...

Ja okay .. Min kæreste er først hjemme halv 9 de fleste dage så han når ikke og se ham særlig meget .. Kun når han giver ham mad om natten

Anmeld

23. januar 2011

mybaby-girl

Vi putter Oliver omkring kl. 21:30/22:00, vi går senest selv iseng kl. 22, nogen gange senere, kommer lidt an på manden, da det er ham der skal op dagen efter og på arbejde

Han vågner igen omkring kl. 7:30/8:00, og der står vi også op ..

Oliver er forresten næsten 3 mdr Og vi spiser ikke om natten mere

Anmeld

23. januar 2011

Nadia&Daniel

Vores Laura sover først omkring kl. 23-00.00 - og vågner så omkring 6-8 stykker.. Hun er slet ikke træt omkring kl. 18-19 stykker..

Anmeld

23. januar 2011

henh01

Hej

Jeg putter min søn på 10 uger ml kl. 20.30 og 21.30 alt afhængigt af hvad tid han skal spise. Han får en tør mås, en flaske og så er det godnat. Han sover alt fra 3-6 timer i streg og så op og have mad og så sover han igen omkring 3-4 timer og så mad. Vi er oppe ca kl. 6.30-7.30

Han sover tilgengæld stadig 2 lange lure på 3 timer i løbet af dagen og så en masse små lure.Men han er jo også kun 10 uger Og når han er vågen er han MEGET vågen. Det er simpelthen så skønt.

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror vi vil prøve at putte hende i aften kl. 1900

Jeg er spændt på hvor mange gange vi skal ind til hende i løbet af aftenen

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg tror vi vil prøve at putte hende i aften kl. 1900

Jeg er spændt på hvor mange gange vi skal ind til hende i løbet af aftenen

Det syns jeg er en god idé ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.