At få børn til, at sove igennem.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

LilyMarleen

SussieThyssen skriver:

Hvad får han til aftensmad?

Hov misforstod spørgsmålet. Han får det vi får at spise. Igår var det forloren harre, kartofler, og rødbede/gulderods sallat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Malthes mor

Mon ikke hun er sulten, når hun spiser så meget fortsat.

Miin den mindste fik natflasken frem til han var 11 mdr næsten 12mdr. Så fravalgte han den fra den ene dag til den anden

Inden da fik han en flaske inden sengetid ca kl 19 og igen en flaske ca kl.03.

Men jublen ville ingen ende tage da han ikke skulle have natflasken mere

Så mon ikke du skal give hende lidt mere tid, og så kommer det forhåbentlig af sig selv?

Anmeld

23. maj 2011

merle2010

min datter er 1 år, og får stadig natflaske.. hun vågner ved 23 - 24 tiden og skal have sin flaske.. dog får hun rismælk i den og ikke mme.. det er ikke hver dag hun får den.. men når hun vågner, så får hun den.. vil ikke stoppe det før hun selv mener at det er nok..

Anmeld

23. maj 2011

2babygirls

Betteisen skriver:

Jeg har en dejlig pige på 7 mdr. der er glad for, at spise om natten. Egentlig er hun jo så gammel at det ikke burde være nødvendigt, men at give hende sutten er absolut ikke tilstrækkeligt.

Hun bliver ikke ammet men får MME på flaske.

Hvad ville I gøre for, at få hende ud af vanen??

Hun bliver puttet ved 19-19.30 tiden, vågner igen ved 22 tiden, hvor hun får vælling, vågner igen ved 1-3 tiden hvor hun får MME og igen ved 4-5 tiden hvor hun får MME.

Har stemt blankt da Madeleine aldrig har spist om natten og altid sovet igennem, med mindre der var sygdom eller tigerspring.

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

LilyMarleen skriver:

Vi sætter maden på bordet kl.17.- Spiser mellen 17. til 17.30.

Bagefter kommer han i bad. Så er kl.18. Også sover han omkring 18.30.

Jeg spurgte nu ikke om tidspunktet men om hvad han får til aftensmad

Anmeld

23. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hold da helt op alle de gange hun skal have mad!! Der er da ikke noget at sige til at du er træt...

Min den yngste har sovet igennem siden hun var ca. 5 måneder, og da vi skulle vænne hende af med nat-flaskerne, fik hun istedet sutten når hun vågnede eller lidt vand af en kop - ofte var det nok med sutten.

Synes I skal holde fast ved jeres beslutning, og lade være med at give hende flasken om natten - det er jo i vørigt heller ikke nødvendigt at de spiser om natten i den alder.

Hvad med at give hende en flaske vælling når hun bliver puttet til natten, også er det det? Hvis hun så vågner, så prøv at giv hende sutten, eller lidt vand af en kop... Tro mig, der vil ikke gå ret længe før hun indser at det er slut med flasken om natten.

¨Held og lykke med det

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

LilyMarleen skriver:

Hov misforstod spørgsmålet. Han får det vi får at spise. Igår var det forloren harre, kartofler, og rødbede/gulderods sallat

LOL...ja..hmmm..jeg vil ganske enkelt tro at din søn rent faktisk ER sulten.
Nogle børns stofskifte går ikke på standby om aftenen/natten sådan som andres gør..der skal de åbenbart være lidt ældre.
jeg har aldrig selv haft en nat-sultent barn, men...hvis han vitterligt er sulten, jamen så lav dog en flaske vælling, som han så må drikke kold, som han så kan få ned til sig.
Det tror jeg egentligt jeg ville have gjort, hvis en af mine var sådan.

Anmeld

23. maj 2011

Betteisen

Hejsa tøser!

Sikken en aktivitet, og tak for emnet lige blev bragt op igen... Min pige er 11 mdr. nu og det er blevet lidt bedre mht nattespiseriet.

For det 1. tog vi hende til ørelægen... simpelthen for, at udelukke at det skulle være årsagen. Det viste sig så, at hun havde væske på begge ører (har aldrig haft møb med flydeøre eller lign), men som ørelægen sagde kan de godt have møb uden de symptomer. Hun fik lagt dræn i begge ører for 1 mdr siden og er nu "kun" vågen ved midnatstid (nogle gange en enkelt gang mere). Hun får vælling 1. gang hun vågner hvis ikke sutten kan klare det.

Om aftenen får hun simpelthen lov at grovæde det hun kan (og ja jeg mener grovæde for det bette nips kan virkelig sætte noget til livs).

Nu er hun snart et år, så jeg håber jeg snart får HELE min nattesøvn... ville være dejligt nu hvor jeg snart skal starte på job igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.