Så blev jeg skannet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2008

Nadi

Mor til en del skriver:

linemus skriver:

Dejligt at høre. Jeg tager godt nok endnu engang hatten af for at du klarer alle de børn. Her sidder jeg med 3, der vist (7-9-13) lige er blevet stille inde i sengene, og det kører rundt i hovedet på mig og ørerne ringer... Puha...

Hvor langt er du henne nu så?

Knus Line

Jeg må i dag være 13+2. Skanningen stjal jo lige et par dage.

Det er undreligt at så lidt som 2 dage også skal noteres, men de må vel have deres grunde....

Lisbeth.

Jeg kender en der fik rykket hendes én dag, så tja de må vel havde deres grunde. Selvom det virker underligt på os "almindelige" (;)) mennesker!

Men super skønt at scanningen gik som den skulle, skal I have kønnet at vide den her gang? Ved ikke om der er blevet spurgt om det...

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

mor til en del

Nadi skriver:

Mor til en del skriver:

linemus skriver:

Dejligt at høre. Jeg tager godt nok endnu engang hatten af for at du klarer alle de børn. Her sidder jeg med 3, der vist (7-9-13) lige er blevet stille inde i sengene, og det kører rundt i hovedet på mig og ørerne ringer... Puha...

Hvor langt er du henne nu så?

Knus Line

Jeg må i dag være 13+2. Skanningen stjal jo lige et par dage.

Det er undreligt at så lidt som 2 dage også skal noteres, men de må vel have deres grunde....

Lisbeth.

Jeg kender en der fik rykket hendes én dag, så tja de må vel havde deres grunde. Selvom det virker underligt på os "almindelige" (;)) mennesker!

Men super skønt at scanningen gik som den skulle, skal I have kønnet at vide den her gang? Ved ikke om der er blevet spurgt om det...

-Nadia

Jeg har ikke behov for at vide hvad det bliver, men men men Clara er ligesom sidste gang sikker på at der kommer en pige. Hvis det nu viser sig at være en dreng, er det vist smartest at hun er forberedt, så svaret må blive ja.

Der vist også handles lidt hvis det mod min forventning skulle være en pige...

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.