Så blev jeg skannet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. september 2008

mor til en del

Det var så fint.
Baby strakte sig nok så mageligt, og undredes vist over hvad det var der moslede rundt på mors deller.

2 arme, 2 ben, yndigt....

Terminen blev rykket fra d. 23. til d. 25. marts. Jeg bliver indkaldt til sukkerbelastning et par gange, men det var jeg jo klar over ville komme.

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

Hyner

Det lyder rigtig godt alt sammen...
Og fortæl mig lige..... Er det ikke bare så vildt stort selv om det er nummer Rigtig mange???

KRams Henirette

Anmeld

18. september 2008

mor til en del

Hyner skriver:

Det lyder rigtig godt alt sammen...
Og fortæl mig lige..... Er det ikke bare så vildt stort selv om det er nummer Rigtig mange???

KRams Henirette

JO det var vildt, og tårene fik lov at trille.

Jeg er kun en gang blevet scannet så tidligt i graviditeten, men det var allerede i uge 7, og da kan man jo slet ikke se det samme.

Her var det hele der på rette plads, og så er det lille pus kun 7,1 cm fra isse til hale.

Jeg er mere og mere taknemmelig og lille, for hver gang jeg får lov at gro barn....

Jeg købte 3 billeder med hjem, så nu har børnene og farmand og set med(L)

Anmeld

18. september 2008

Anja

Tillykke med scanningen :)

Så var der jo ingen grund til nogen som helst bekymringer !

Og ja, det er altid vildt stort at blive scannet og se det lille vidunder, der vokser inde bag maveskindet (dellerne :P)

Anja 36+2

Anmeld

18. september 2008

linemus

Dejligt at høre. Jeg tager godt nok endnu engang hatten af for at du klarer alle de børn. Her sidder jeg med 3, der vist (7-9-13) lige er blevet stille inde i sengene, og det kører rundt i hovedet på mig og ørerne ringer... Puha...

Hvor langt er du henne nu så?

Knus Line

Anmeld

18. september 2008

Muffinmus

DEjligt...ja, synes jo no du havde sagt at du ikke ville have hverken NF eller Md scanningerne...så det er da en oplevelse for dig st se det lille myr:)

Anmeld

18. september 2008

Loggidut

sådan et bette pus! (L)

Anmeld

19. september 2008

mor til en del

MariaE skriver:

DEjligt...ja, synes jo no du havde sagt at du ikke ville have hverken NF eller Md scanningerne...så det er da en oplevelse for dig st se det lille myr:)

Jeg har hele tiden sagt at nakkefolden skulle de ikke pille ved, men jeg fik så tilbudt skanning alligevel, og da jeg havde sikret mig at jeg kunne beholde nakkefolden for mig selv, sagde jeg ja tak.

Hun skannede derfor kun på termin, og store misdannelser.

Jeg har sagt ja til skanning igen i nov. den skanning plejer jeg at få..

Lisbeth.

Anmeld

19. september 2008

mor til en del

linemus skriver:

Dejligt at høre. Jeg tager godt nok endnu engang hatten af for at du klarer alle de børn. Her sidder jeg med 3, der vist (7-9-13) lige er blevet stille inde i sengene, og det kører rundt i hovedet på mig og ørerne ringer... Puha...

Hvor langt er du henne nu så?

Knus Line

Jeg må i dag være 13+2. Skanningen stjal jo lige et par dage.

Det er undreligt at så lidt som 2 dage også skal noteres, men de må vel have deres grunde....

Lisbeth.

Anmeld

19. september 2008

BellaT

Tillykke med den perfekte scanning!:D

Fantastisk ting at man kan se den lille bitte derinde..:D Og tjekke om han/hun har det godt.

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.