Overnatning på sygehus efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

SussieThyssen

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hvordan er det lige når man har født, er det ikke kun mor og baby der må blive og far må komme i besøgstiderne, hvis han ikke betaler for og sove der?Og for man sit eget værelse med sin baby selvom man ikke betaler, eller hvordan er det lige det hele er? Hvad er priser, hvad skal man betale for og er der kun bestemte besøgstider for far? - Malene 36+4

I Svendborg må far da hjertens gerne sove med. Og det koster ikke en krone.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Kløver

Hvordan er det lige når man har født, er det ikke kun mor og baby der må blive og far må komme i besøgstiderne, hvis han ikke betaler for og sove der?Og for man sit eget værelse med sin baby selvom man ikke betaler, eller hvordan er det lige det hele er? Hvad er priser, hvad skal man betale for og er der kun bestemte besøgstider for far? - Malene 36+4

det er meget forskelligt fra sted til sted, og om man er på barselsafsnittet eller om man kommer over på patienthotellet osv.

Så vidt jeg husker skulle du også føde i kolding? eller ?

Hvis det er, så er linket dertil her, der kan du præcis se, hvordan og hvorledes, uanset hvilket scenarie det bliver

http://www.sygehuslillebaelt.dk/default.asp?id=225149

Anmeld

22. januar 2011

tinasmor

De fleste sygehuse er blevet ret emige med at man må blive og sove på sygehuset. Kun hvis der er noget galt med baby eller mor. Ellers er det afgang efter ca 4 timer (afhænger sikkert af hvor man føder)

Anmeld

22. januar 2011

lucas<3

da jeg havde født måtte min kæreste godt sove der oppe .. det eneste han skulle betale var mad.

Anmeld

22. januar 2011

Brams

På Hvidovre hospital får man lov at blive 2 døgn, hvis alt er ok. Man får enmandsstue og farmand får lov at overnatte gratis. Man betaler kun for mad til farmand.

Dejligt sted at føde, vi havde et fantastisk stort værelse at være i efterfølgende med sofa, stole og borde, hvilket gjorde at vi kunne have vores besøgende på værelset

Anmeld

22. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

luppe-laban skriver:

da jeg havde født måtte min kæreste godt sove der oppe .. det eneste han skulle betale var mad.

Fødte du på Kolding Sygehus?

Anmeld

22. januar 2011

Tina&Laura

Vi kom på patienthotel.

Der boede jeg sammen med vores nyfødte datter. Daniel måtte betale for at bo hos os. 300,- pr. nat  ..

Det mest latterlige ved det hele var at vi sov i samme seng - dynen Daniel brugte lå på værelset før vi overhovedet besluttede at han skulle være hos os, vi brugte samme toilet og incl. de 300 bobs var KUN morgenmad. 

Middagsmaden kostede 45,- og det samme for aftensmaden.
Så vi fik vores forældre til at komme med aftensmaden - så spiste vi allesammen sammen ude i kantinen.

Jeg synes det er latterligt at de skal gøre de første dage så hårde for nybagte forældre - der er jo dem som ikke lige har 300,- pr. døgn - vi var der i 4 døgn.

Og de skal ikke bilde mig ind at det koster 300,- at have en ekstra boende (læs: for morgenmad og bad)

Vi fødte i Kolding. 

Anmeld

22. januar 2011

lucas<3

Fødte du på Kolding Sygehus?

nop på viborg.

Anmeld

22. januar 2011

LRJ

Min kæreste fik af vide at hvis han sov der om natten (storken i kolding) så var det 300 kr pr nat, men hvis han kom tidlig morgen og sov i sengen noget af morgen så skulle vi ikke betale en dyt

Anmeld

22. januar 2011

ESV

Min kæreste boede sammen med mig og vores datter på den stue vi fik. Det eneste han betalte for var måltider intet andet!

Og det var på Herlev.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.