Overnatning på sygehus efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.583 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

Hvordan er det lige når man har født, er det ikke kun mor og baby der må blive og far må komme i besøgstiderne, hvis han ikke betaler for og sove der?Og for man sit eget værelse med sin baby selvom man ikke betaler, eller hvordan er det lige det hele er? Hvad er priser, hvad skal man betale for og er der kun bestemte besøgstider for far? - Malene 36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

dukke

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hvordan er det lige når man har født, er det ikke kun mor og baby der må blive og far må komme i besøgstiderne, hvis han ikke betaler for og sove der?Og for man sit eget værelse med sin baby selvom man ikke betaler, eller hvordan er det lige det hele er? Hvad er priser, hvad skal man betale for og er der kun bestemte besøgstider for far? - Malene 36+4

Hvor skal du føde?

knus charlotte og aksel

Anmeld

22. januar 2011

BabyNilas

Det kommer vist lidt an på hvor man bor.

I Aalborg må far ikke sove på sygehuset, vi kom på en to mandsstue hvor der lå en anden med hendes baby. Derefter kom vi på patienthotel og der må far også bo. Han skal dog betale for mad  til middag og aften. ellers bor han gratis sammen med mor og baby.

Anmeld

22. januar 2011

Maja88

tror også det er afhængigt af hvor man føder, men far må gerne være der uden for besøgstiderne...

tror faktisk det eneste tidspunk han ikke må være på er om natten. hvis han ikke må sove der.

Anmeld

22. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

dukke skriver:

Hvor skal du føde?

knus charlotte og aksel

Kolding sygehus

Anmeld

22. januar 2011

Mikkel's mor <3

Kolding sygehus

der har jeg hørt at far godt på være.. han skal bare betale for det, mener det er 200 pr dag. men hæng mig ikke op på det

Anmeld

22. januar 2011

dukke

Kolding sygehus

Jeg fødte på hvidovre hospital kom vi på patienthotel og der må min kærste også bo. Han skal dog betale for det og så måtte man ha gæster 24/7

Anmeld

22. januar 2011

Liljesilas

Jeg tror det er forskelligt alt efter hvilket sygehus det er på, derfor vil jeg også næste gang jeg skal have en lille, sørge for at vælge sygehuset efter de forskellige regler osv. der er.

Men på Aalborg sygehus er det sådan, at faren slet ikke har mulighed for at overnatte, men han må være der ind til kl 23 hver dag. Alle andre skal komme i besøgstiderne.. Jeg delte værelse med en anden kvinde og hendes baby, det var jeg virkelig træt af, efter sådan en omgang.. Jeg fik kejsersnit, og i Aalborg kommer man kun vider til barselshotellet hvis fødslen er gået helt normalt. Det er ikke alle byer der er hoteller til nybagte forældre - men det er der i Aalborg, og det er rigtig rart. Her får du eget hotelværelse med bleer og alt hvad der er behov for, og hvor du selv bestemmer alt - og din mand kan sove. Der går jordmødre og sundhedsplejesker rundt du kan ringe efter, og man kan blive i en lille uge, til du er klar til at tage hjem på egen hånd.. (undskyld den lange besked)

Anmeld

22. januar 2011

kate123

Hejsa!

Jeg skal også føde på Kolding sygehus, og har fået en folder af JM om mulighederne. Så spørg hende!!!

Hvis du er 1. gangsfødende sender de dig på barselsganegn indtil amningen er ok, og ellers er det patienthotel hvor far skal betale for overnatning og mad.

Hilsen Katrine

Anmeld

22. januar 2011

Sabina92

Er der nogen der ved hvordan det er i Randers????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.