Inspireret af "sprække ved fødslen"-tråd. Sprækkede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Mullemus86

Jeg har stemt blank, da jeg fik fire sting.. Jeg sprang da hovedet var liige ved at være ude, og ikke for at skræmme dig, så kunne jeg sagtens mærke det! jeg troede at jeg havde flækket klitoris, men heldigvis var det "bare" de inderste skamlæber.. Fik to sting i hver, helt oppe ved klitoris.. Men, er bestemt glad for at jeg sprang dér og ikke i mellemkødet.. Har en idé om, at det må være værre efterfølgende, når man skal på toilettet igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Anonym trådstarter

Ih, tusinde tak piger, for jeres meldinger  Både de lette at læse, som dem der niver lidt i underlivet  Og ja, jeg skal jo ikke pive, det er jo JER som har været dét igennem!  Jeg er bare en pivskid, når det kommer til dét med sprækkelser.. Jeg er nok også nervøs for om man kan hører lyden  Puha puha, men det hjælper mig faktisk MEGET at læse om jeres erfaringer  Så kom endelig frit frem med flere!

Og tak, fordi I vil skrive jeres 

Er meget glad for at kunne læse og lære lidt  Og det skræmmer mig ikke, i dén forstand - for jeg ved jo, at det er alt værd bagefter

Anmeld

22. januar 2011

Corn

Jeg har fået en rift alle tre gange. 1. og 2. gang krævede lidt syarbejde, og 3. gang lod de det være i fred

Anmeld

22. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

Jeg kunne ikke sætte kryds ved JA:.. Men ja jeg sprækkede en meget lille smule :-).. og det kunne ikke mærkes. Da jeg skulle sys blev jeg bedøvet, også sugede jeg i masken samtidig så var i den 7 himmel :-)

Anmeld

22. januar 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

syntes den var lidt svær men har stemt ud fra min første fødsel.. og der blev jeg klippet og fik 10 sting...

ved min anden fødsel, fik jeg to mindre sprækninger 1 indvendig og 1 udvendig så 4 sting til mig.. men jeg kunne nu ikke mærke det før jeg skulle syes..

Anmeld

22. januar 2011

oo

Anonym skriver:

Ih, tusinde tak piger, for jeres meldinger  Både de lette at læse, som dem der niver lidt i underlivet  Og ja, jeg skal jo ikke pive, det er jo JER som har været dét igennem!  Jeg er bare en pivskid, når det kommer til dét med sprækkelser.. Jeg er nok også nervøs for om man kan hører lyden  Puha puha, men det hjælper mig faktisk MEGET at læse om jeres erfaringer  Så kom endelig frit frem med flere!

Og tak, fordi I vil skrive jeres 

Er meget glad for at kunne læse og lære lidt  Og det skræmmer mig ikke, i dén forstand - for jeg ved jo, at det er alt værd bagefter

du kan ikke høre en bristning, bare rolig

Anmeld

22. januar 2011

Fru.Ø

Sprækkede lidt begge gange og blev syet begge gange (max 3 sting)

Anmeld

22. januar 2011

BabyNilas

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille forespørgsel, på hvor mange der i procenter, sprækkede ved fødslen?

Som jeg forstod på den anden tråd, er det ikke kun mig der frygter det grusomme spræk!  Jeg bliver til tider fysisk dårlig ved tanken  Men jeg har heller aldrig været på operationsbordet eller haft stoore sår eller noget.. Det er jo nok derfor jeg frygter det, dét mere

To af mine veninder sprækkede, men min søs og en anden veninde fik kun en rift  Så den står lige i omgangskredsen

Jeg har stemt ingen af delene.

Min ringmuskel sprang i samme sekundt som hovedet blev født og jeg mærkede ingenting til det. Jeg har efterfølgende heller ikke mærket noget til det, ikke engang når jeg har været på wc.

Anmeld

22. januar 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille forespørgsel, på hvor mange der i procenter, sprækkede ved fødslen?

Som jeg forstod på den anden tråd, er det ikke kun mig der frygter det grusomme spræk!  Jeg bliver til tider fysisk dårlig ved tanken  Men jeg har heller aldrig været på operationsbordet eller haft stoore sår eller noget.. Det er jo nok derfor jeg frygter det, dét mere

To af mine veninder sprækkede, men min søs og en anden veninde fik kun en rift  Så den står lige i omgangskredsen

jeg frygtede det også meget, og en af mine veninder fra sprækket helt om til numsen så frygtede virkelig for det. det var også det jeg var mest bange for under fødslen og var meget bange for at presse uden jm sagde at nu måtte jeg presse.

jeg har stemt blank, for jeg sprækkede ikke, men fik to rifter og fem sting i alt, to sting ( den ene rift ) var udvendig og dem lavede hun kun så det ikke skulle svie når jeg tissede. 

så vil ikke sige jeg sprækkede.

Anmeld

22. januar 2011

Diana...

Første fødsel sprækket jeg meget lidt. anden gang fik jeg en lille rift som ingen betydning havde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.