Inspireret af "sprække ved fødslen"-tråd. Sprækkede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ja, jeg sprækkede selv.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.149 visninger
30 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille forespørgsel, på hvor mange der i procenter, sprækkede ved fødslen?

Som jeg forstod på den anden tråd, er det ikke kun mig der frygter det grusomme spræk!  Jeg bliver til tider fysisk dårlig ved tanken  Men jeg har heller aldrig været på operationsbordet eller haft stoore sår eller noget.. Det er jo nok derfor jeg frygter det, dét mere

To af mine veninder sprækkede, men min søs og en anden veninde fik kun en rift  Så den står lige i omgangskredsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

CeViss

Jeg sprækkede ikke

Min jordemor sagde at de for det meste oplevede at dem der var rigtig  lys forneden oftere sprækkede end dem der var mørkere.

Men ved jo ikke om det er rigtigt

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

CeViss skriver:

Jeg sprækkede ikke

Min jordemor sagde at de for det meste oplevede at dem der var rigtig  lys forneden oftere sprækkede end dem der var mørkere.

Men ved jo ikke om det er rigtigt

Pudsigt..  Hehe, kunne da være fint hvis der var lidt statistikker  hehe..

Man siger jo at ens graviditer og fødsler minder om ens mors, gælder det mon også sprækningen?  Ved du det?

Anmeld

22. januar 2011

Kindfed

Du mangler vist en stemmemulighed for os, der faktisk sprækkede. Og sprækkede meget!

Nu ser jeg lige, at du er meget bange for at sprække. Det var jeg også, hold da fast mand. Men ved du hvad? Jeg sprækkede revl og krat, også kendt som skede, mellemkød og lukkemuskel - mærkede ikke en fis. Først bagefter da den jordemoderstuderende begyndte at pille. 

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Du mangler vist en stemmemulighed for os, der faktisk sprækkede. Og sprækkede meget!

HOV ja! Den er lavet forkert.. Jeg laver en ny med det samme

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

Åh, hvordan er det man sletter eller får lukket tråden?

Anmeld

22. januar 2011

oo

jeg kan så ikke stemme at ja jeg sprækkede selv men det gjorde jeg. hele vejen rundt. og jeg er mørkhåret

jeg kunne slet ikke mærkede at jeg sprækkede, og der er jo ikke rigtig noget at gøre ved det anyways, så det er ærgeligt at bruge sin energi på at være nervøs over det

til gengæld fødte en af vores venner to uger efter mig og hun brækkede halebenet og det kunne de simpelthen høre  hun kunne ikke sidde ned da de besøgte os en måned efter fødslen og der var jeg helet og havde ingen problemer længere.

Anmeld

22. januar 2011

Mikkel's mor <3

nej var så heldig at der ikke skete nogen af delene..
på trods af at jeg fik ham ud på 15 min..
dog skulle den studerende jm der var med under hele forløbet øve sig i at lave knuder?!
og spurgte om hun måtte lave 2 på mig selvom at der ikke var grund til det  
jeg havde jo fået min lille guldklump ud så fred være med det og hun fik lov.

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Nu ser jeg lige, at du er meget bange for at sprække. Det var jeg også, hold da fast mand. Men ved du hvad? Jeg sprækkede revl og krat, også kendt som skede, mellemkød og lukkemuskel - mærkede ikke en fis. Først bagefter da den jordemoderstuderende begyndte at pille. 

Det siger mine veninder også, at man mærker det ikke, da man i forvejen er 'bedøvet' af voldsomme smerter, så dét at sprækker er ingenting nærmest 

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

nej var så heldig at der ikke skete nogen af delene..
på trods af at jeg fik ham ud på 15 min..
dog skulle den studerende jm der var med under hele forløbet øve sig i at lave knuder?!
og spurgte om hun måtte lave 2 på mig selvom at der ikke var grund til det  
jeg havde jo fået min lille guldklump ud så fred være med det og hun fik lov.

Hold da fast, heldigt var  Det må være dejligt, så hurtigt og ingen sprækkelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.