programmet starter 1. feb kl. 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Malene84

Sofia skriver:

Glæder mig til at se det

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Chamomile

Hvor spændende, det skal bestemt ses.

Anmeld

22. januar 2011

Chamomile

Anmeld

22. januar 2011

Malene84

Chamomile skriver:

Anmeld

22. januar 2011

Caroline86

Malene84 skriver:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej søde.... jeg vil så gerne hilse på dig live  hehe... jaaa... vi faldt for alt for mange ting... og må se på de kedeligt facts, at vi bestemt ikke har råd på nuværende tidpunkt til det drømem bryllup vi gerne vil ha

Fandt dog kjolen (på en meget, meget tynd model... gad vide hvordan den ser ud på en twinse-fed-mor hahaha)

Og ja ringen fandt vi sgu også - men manden min har den dyreste stil. iiiihhhh  VI FÅR ALDRIG RÅD TIL DET BRYLLUP

uuuuuhhh og kagecremen smagte aaalt for godt, de grinede meget da vi kom for 3. gang (men hey... jo god reklame for dem)

hvilken kjole var det?

Jeg blev reeeet forelsket i en Karim kjole! ujs!

Meeeen... der går vist også længe inden vi får råd til drømmebrylluppet! Så må vi bare have lidt tålmodighed

Du så i øvrigt vildt godt ud! Og I er da bare et endnu dejligere par irl end på billeder!

Vi kan da finde en dag og tage ud og prøve 1000 kjoler haha! og prøvesmage kage! (i den rækkefølge, for ellers fylder kage dellerne simpelthen for meget!!!)

Anmeld

22. januar 2011

Malene84

Caroline86 skriver:

hvilken kjole var det?

Jeg blev reeeet forelsket i en Karim kjole! ujs!

Meeeen... der går vist også længe inden vi får råd til drømmebrylluppet! Så må vi bare have lidt tålmodighed

Du så i øvrigt vildt godt ud! Og I er da bare et endnu dejligere par irl end på billeder!

Vi kan da finde en dag og tage ud og prøve 1000 kjoler haha! og prøvesmage kage! (i den rækkefølge, for ellers fylder kage dellerne simpelthen for meget!!!)

åh det var rigtigt sødt sagt, taaak

Jeg faldt for en kjole fra Go-diva (kommer det bag på nogen  Nu kan jeg ikke huske navnet, mener den hed noget hen af keesha - uh, men den kommer med på tv)

Manden faldt for en ring hos Dirks til 12.500 kr og et jakkesæt til 15.000  SKAL DET IKKE VÆRE BRUDEN DER ER MEST VÆRD DEN DAG - HAHAHAHAHA!!!

Fik jeg nævnt at vi begge er på dagpenge. hahahaha

Jeg er så game!!! KAGE-SMAGNING HERE WE GO

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

Malene84 skriver:

hehehe det kender jeg selv, alt for godt. Lige da jeg var flyttet fra Bornholm til kbh mødte jeg Anden på strøget. Gik hen og sagde hjeeej, og først da han så meget underlig ud i hoved - gik det op for mig at jeg jo for fanden ikke kender manden personligt, men igennem tv. Kunne bare ikke huske sammenhængen, kunne bare huske at ham havde jeg da set en masse gange før et sted

Men hey... du kender mig hvis du har fulgt mig herinde!!! jeg har lagt hele mit liv ud til jer

Håber jeg kan leve op til det du mener du kender. Og glæder mig til at høre hvad du synes om programmet

Hihi, det var da lidt sjovt med Anden

Ja, det er også det.. Man fortæller meget herinde, og det er dejligt at nogen gider dele deres liv så offentligt..

Jamen, så siger jeg fra nu af, at jeg kender dig.. haha...

Skal nok melde tilbage..

Anmeld

22. januar 2011

Caroline86

Malene84 skriver:

åh det var rigtigt sødt sagt, taaak

Jeg faldt for en kjole fra Go-diva (kommer det bag på nogen  Nu kan jeg ikke huske navnet, mener den hed noget hen af keesha - uh, men den kommer med på tv)

Manden faldt for en ring hos Dirks til 12.500 kr og et jakkesæt til 15.000  SKAL DET IKKE VÆRE BRUDEN DER ER MEST VÆRD DEN DAG - HAHAHAHAHA!!!

Fik jeg nævnt at vi begge er på dagpenge. hahahaha

Jeg er så game!!! KAGE-SMAGNING HERE WE GO

haha... manden har da bare smag

Så du det der boheme sæt hos amor (det blå)? Det var jeg altså helt tosset med, bare ikke lige til mit bryllup

Jamen lad os finde en dag og så ellers arrangere kagesmagninger på stribe haha... det kunne være for godt!

Anmeld

22. januar 2011

bagger26

Glæder mig helt vildt til det kommer.. Det bliver rigtig spændende...

Sad, ligesom en anden også sagde, og hoppede i sofaen da reklamen kom "Hende kender jeg, hende kender jeg.. Eller det gør jeg jo ikke.. Men hun er inde på baby. " Han rystede bare på hovedet og sagde "dig og så baby" hihi..

Anmeld

22. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Skal I i gomorgen dk 1 1/2?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.