programmet starter 1. feb kl. 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.563 visninger
31 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Malene84

hey tøser,

taaak for al jeres opbakning  Nu kan jeg så endelig sige, at det starter d. 1 feb kl 20

(Vi kommer i go'morgen danmark samme måde - tænk det synes jeg sgu stadig er slemmere... det er jo live... ha ha ha)

Kom på facebook og se siden og bliv gerne medlem, jo flere jo bedre http://www.facebook.com/#!/pages/Tvillinger/174001959303188 og debatter med os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Valle81

Malene84 skriver:

hey tøser,

taaak for al jeres opbakning  Nu kan jeg så endelig sige, at det starter d. 1 feb kl 20

(Vi kommer i go'morgen danmark samme måde - tænk det synes jeg sgu stadig er slemmere... det er jo live... ha ha ha)

Kom på facebook og se siden og bliv gerne medlem, jo flere jo bedre http://www.facebook.com/#!/pages/Tvillinger/174001959303188 og debatter med os

Kan slet ikke VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENTE:0)

Jeg glæder mig sådan - har forleden efter årgang 0 kom reklamen for det - og jeg sad og skreg Kenny ind i hovedet - Det erdem - der erde -Malene og drengene - osv osv - stammede nærmest helt i min iver:0)

Anmeld

22. januar 2011

Maria.

Ihh hvor spænende.. Glæder mig til at se jer i fjerneren.. Har set reklamerne for programmet

Anmeld

22. januar 2011

ChatH

Malene84 skriver:

hey tøser,

ihhhh hvor er det fedt søde.. glæder mig så meget til at se jer har også vist og fortalt manden både se og hør og nettet

Anmeld

22. januar 2011

Malene84

Valle81 skriver:

Kan slet ikke VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENTE:0)

Jeg glæder mig sådan - har forleden efter årgang 0 kom reklamen for det - og jeg sad og skreg Kenny ind i hovedet - Det erdem - der erde -Malene og drengene - osv osv - stammede nærmest helt i min iver:0)

ha ha ha... du er så sød!!! Ja vi stenede den også... og tænkte "HVOR BLIVER DE ANDRE PAR AF"? haha... men sådan har man det nok bare når man ser sig selv. Havde lyst til at smide en pude foran hoved '

I dag er sidste optagelse - det er ude i Bella centret til bryllupsmesse. ha ha. det skal nok blive sjovt

Anmeld

22. januar 2011

Malene84

Chatarina skriver:

ihhhh hvor er det fedt søde.. glæder mig så meget til at se jer har også vist og fortalt manden både se og hør og nettet

nåårrhh... taaaaak sweetie

Anmeld

22. januar 2011

ChatH

Malene84 skriver:

ha ha ha... du er så sød!!! Ja vi stenede den også... og tænkte "HVOR BLIVER DE ANDRE PAR AF"? haha... men sådan har man det nok bare når man ser sig selv. Havde lyst til at smide en pude foran hoved '

I dag er sidste optagelse - det er ude i Bella centret til bryllupsmesse. ha ha. det skal nok blive sjovt

det skal du altså ikke, du er total smuk uhhh lyder spændende med messe...  fuck jeg glæder mig

Anmeld

22. januar 2011

Tvillingemor80

ej vil jeg glæde mig til - er selv blevet mor til tvillinger i 2010

Anmeld

22. januar 2011

Caroline86

Malene84 skriver:

IIIIH jeg glæder mig til at se det!!!

OG hey... lad os lige stikke hovederne sammen ude på messen

Jeg kigger bare efter kameraholdet, så finder jeg dig nok MEN... jeg finder dig først når de ER færdige med at optage

jubiiii!!

Anmeld

22. januar 2011

Isabella_mor

Malene84 skriver:

hey tøser,

jeg har længe glædet mig til at skulle se det det skal nok blive rigtig hyggeligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.