programmet starter 1. feb kl. 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Pige2009

Malene84 skriver:

hey tøser,

taaak for al jeres opbakning  Nu kan jeg så endelig sige, at det starter d. 1 feb kl 20

(Vi kommer i go'morgen danmark samme måde - tænk det synes jeg sgu stadig er slemmere... det er jo live... ha ha ha)

Kom på facebook og se siden og bliv gerne medlem, jo flere jo bedre http://www.facebook.com/#!/pages/Tvillinger/174001959303188 og debatter med os

Det lyder spændende. Så må vi håbe, at drengene opfører sig pænt på live TV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Malene84

Caroline86 skriver:

IIIIH jeg glæder mig til at se det!!!

OG hey... lad os lige stikke hovederne sammen ude på messen

Jeg kigger bare efter kameraholdet, så finder jeg dig nok MEN... jeg finder dig først når de ER færdige med at optage

jubiiii!!

nooooo jeg ser den først nu søde!!! iiiiiiiihhhh... vi var der fra 13-15  Hvornår var du der?

Fandt du det du søgte?

Anmeld

22. januar 2011

Malene84

Baagøe skriver:

Det lyder spændende. Så må vi håbe, at drengene opfører sig pænt på live TV

hehehe... kan ikke lade være med at håbe, at de går lidt amok. De har sgu været som dukke børn hver gang de har været her at filme. De tror sgu da vi doper dem. ha ha ha

(og nej... det er jo løøøgn... de skal helst bare sidde pænt og se søde ud

Anmeld

22. januar 2011

Caroline86

Malene84 skriver:

nooooo jeg ser den først nu søde!!! iiiiiiiihhhh... vi var der fra 13-15  Hvornår var du der?

Fandt du det du søgte?

jeg så Jer godt

Hvor så I bare søde ud som du stod og hang på J da Dennis K stod og plaprede

Vi ledte efter Jer bagefter, og fandt Jer også da I var også ved guldsmed Dirks, men I havde kameraet helt oppe i hovedet, så vi vinkede på afstand og så daffede vi ud og spiste frokost i stedet

Der var godt nok mange lækre sager!!! (og jeg kom altså til at smage på mere end én slags kagefyld... fyyyha )

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

Jeg glæder mig også vildt meget til at se jer i tv

Føler nærmest man kender jer, når man også har læst det i tvbladet OG fulgt dig og drengene herinde.. Tog mig selv i, den anden dag da jeg så reklamerne, at sige til min kæreste "ej skat se, hende kender jeg".. Haha...

Anmeld

22. januar 2011

Sofia

Glæder mig til at se det

Anmeld

22. januar 2011

Malene84

Caroline86 skriver:

jeg så Jer godt

Hvor så I bare søde ud som du stod og hang på J da Dennis K stod og plaprede

Vi ledte efter Jer bagefter, og fandt Jer også da I var også ved guldsmed Dirks, men I havde kameraet helt oppe i hovedet, så vi vinkede på afstand og så daffede vi ud og spiste frokost i stedet

Der var godt nok mange lækre sager!!! (og jeg kom altså til at smage på mere end én slags kagefyld... fyyyha )

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej søde.... jeg vil så gerne hilse på dig live  hehe... jaaa... vi faldt for alt for mange ting... og må se på de kedeligt facts, at vi bestemt ikke har råd på nuværende tidpunkt til det drømem bryllup vi gerne vil ha

Fandt dog kjolen (på en meget, meget tynd model... gad vide hvordan den ser ud på en twinse-fed-mor hahaha)

Og ja ringen fandt vi sgu også - men manden min har den dyreste stil. iiiihhhh  VI FÅR ALDRIG RÅD TIL DET BRYLLUP

uuuuuhhh og kagecremen smagte aaalt for godt, de grinede meget da vi kom for 3. gang (men hey... jo god reklame for dem)

Anmeld

22. januar 2011

Malene84

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg glæder mig også vildt meget til at se jer i tv

Føler nærmest man kender jer, når man også har læst det i tvbladet OG fulgt dig og drengene herinde.. Tog mig selv i, den anden dag da jeg så reklamerne, at sige til min kæreste "ej skat se, hende kender jeg".. Haha...

hehehe det kender jeg selv, alt for godt. Lige da jeg var flyttet fra Bornholm til kbh mødte jeg Anden på strøget. Gik hen og sagde hjeeej, og først da han så meget underlig ud i hoved - gik det op for mig at jeg jo for fanden ikke kender manden personligt, men igennem tv. Kunne bare ikke huske sammenhængen, kunne bare huske at ham havde jeg da set en masse gange før et sted

Men hey... du kender mig hvis du har fulgt mig herinde!!! jeg har lagt hele mit liv ud til jer

Håber jeg kan leve op til det du mener du kender. Og glæder mig til at høre hvad du synes om programmet

Anmeld

22. januar 2011

Mira0911

Malene84 skriver:

hey tøser,

taaak for al jeres opbakning  Nu kan jeg så endelig sige, at det starter d. 1 feb kl 20

(Vi kommer i go'morgen danmark samme måde - tænk det synes jeg sgu stadig er slemmere... det er jo live... ha ha ha)

Kom på facebook og se siden og bliv gerne medlem, jo flere jo bedre http://www.facebook.com/#!/pages/Tvillinger/174001959303188 og debatter med os

SKAL helt klart se det... 

Det er sq spændende.... 

Anmeld

22. januar 2011

Malene84

MoarJ skriver:

SKAL helt klart se det... 

Det er sq spændende.... 

taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.