En glad update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

jo SELVFØLGELIG gør vi det! Jeg tror bare det er fordi man har SÅ meget kærlighed allerede til den lille purk derinde at ens hjerte næsten brister bare ved tanken om at der skulle gå et eller andet galt, således at alle de drømme man har haft det sidste lange, lange stykke tid, skulle pakkes væk.

Da jeg var ved lægen i tirsdags til mit 3. lægebesøg kunne jeg se skærmen og dermed det notat de havde lavet fra om fredagen, hvor jeg var inde og få svar på min urinprøve (hvor jeg jo STORtuede). Og jeg blev helt flov for der stod noget med at jeg var meget ked af det og bange for at det hele skulle gå galt i sidste minut og at han ville dø inde i min mave... Jeg kan ikke lide at være svag eller vise det til andre, heller ikke en læge og når man lige har trukket vejret og fået forsikret at alt er ok, ja så bliver jeg lidt flov over alle bekymringerne og "smågriner" af mig selv. For ja SELVFØLGELIG er alt ok med vores drenge  og som min læge sagde; Jamen Maria SKULLE du gå hen og føde nu, jamen så er han jo så fin i størrelse og udvikling at det skal han nok sagtens klare. jaja det kan da godt være men derfor kan jeg nu godt gå og komme til at gøre mig selv lidt bange og panikken engang imellem alligevel.. Sådan er vi kvinder vel bare.. En folk høns der kan gøre en enkelt fjer den den rene pudekamp inde i vores små hoveder.....

Åh jeg har det PRÆCIS ligesådan! I dit sted ville jeg også ønske at lægen aldrig mere ville tale om jeg havde været ked af det, at han faktisk bare ville lade som om det ikke var sket... Godt Dr. Freud ikke skal analysere på os to..

Og ja, de KAN jo klare sig nu, de små, men man hører jo stadig om folk der mister i uge 37, 40 og sågår 42 ikk'?, så det ville være mærkeligt hvis vi var totalt upåvirkede.

Nåh, det er en helt anden snak, som ikke er nødvendig, for vi mister jo ikke - vi venter (for mit vedkommende) 2 mdr. mere og så får vi de lækreste bebser i armene!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Åh jeg har det PRÆCIS ligesådan! I dit sted ville jeg også ønske at lægen aldrig mere ville tale om jeg havde været ked af det, at han faktisk bare ville lade som om det ikke var sket... Godt Dr. Freud ikke skal analysere på os to..

Og ja, de KAN jo klare sig nu, de små, men man hører jo stadig om folk der mister i uge 37, 40 og sågår 42 ikk'?, så det ville være mærkeligt hvis vi var totalt upåvirkede.

Nåh, det er en helt anden snak, som ikke er nødvendig, for vi mister jo ikke - vi venter (for mit vedkommende) 2 mdr. mere og så får vi de lækreste bebser i armene!!

Yes det er nemlig en snak der er helt unødvendig. Der er slet ikke nogen grund til at tænke på det, for det sker IKKE.

Min dejlige kæreste gav mig også en lidt overraskende reaktion her den anden dag. Vi snakkede lige hele forløbet igennem; hvad der skulle gøre hvis K var på arbejde, hvis han var hjemme osv. Da jeg så siger at vi også skal snakke sammen om hvad der skal ske hvis der er noget der går galt, ja så lukker han FULDSTÆNDIG i. det vil han bare ikke snakke om. det er der ikke nogen grund til, for der går ikke noget galt. BASTA. Han skulle nok være der og tage sig as os begge uanset hvad situationen var (jeg kunne godt se han blev lidt rørt). Så så var den snak ligesom ovre. Og jo det giver måske bare flere bekymringer at snakke om det, det ved jeg ikke... Men som han siger den "mulighed"/ risiko den er der bare ikke! Alt kommer til at gå godt og vi skal være en glad familie

Ja hvis du tager 2 måneder så fint med mig Men er det ikke ok at jeg kun tager omkring de 5 uger mere?? Jeg har nemlig en aftale med prinsen om at han kommer ca. en uge før termin dag (fuuuuuckkkk jeg skal være RIGTIG mor om alt fra vel 3 - 7 uger!!! )

Anmeld

20. januar 2011

CA

Åh en dejlig nyhed!! Skønt Anne!! Og så fik du mig jo til at sidde her i svigerforældrenes stue og kæmpe med tårerne. Heldigt for mig at de andre ser håndbold og er meget optaget af det 

Skøn update!!! 

Anmeld

20. januar 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Yes det er nemlig en snak der er helt unødvendig. Der er slet ikke nogen grund til at tænke på det, for det sker IKKE.

Min dejlige kæreste gav mig også en lidt overraskende reaktion her den anden dag. Vi snakkede lige hele forløbet igennem; hvad der skulle gøre hvis K var på arbejde, hvis han var hjemme osv. Da jeg så siger at vi også skal snakke sammen om hvad der skal ske hvis der er noget der går galt, ja så lukker han FULDSTÆNDIG i. det vil han bare ikke snakke om. det er der ikke nogen grund til, for der går ikke noget galt. BASTA. Han skulle nok være der og tage sig as os begge uanset hvad situationen var (jeg kunne godt se han blev lidt rørt). Så så var den snak ligesom ovre. Og jo det giver måske bare flere bekymringer at snakke om det, det ved jeg ikke... Men som han siger den "mulighed"/ risiko den er der bare ikke! Alt kommer til at gå godt og vi skal være en glad familie

Ja hvis du tager 2 måneder så fint med mig Men er det ikke ok at jeg kun tager omkring de 5 uger mere?? Jeg har nemlig en aftale med prinsen om at han kommer ca. en uge før termin dag (fuuuuuckkkk jeg skal være RIGTIG mor om alt fra vel 3 - 7 uger!!! )

Hvor sødt at han bare er helt overbevist om det! Måske har mændene også brug for at være sådan?

Herhjemme har vi talt om det, men mest fordi det bare en dag kom på tale... Hvem Jørn skulle gå med hvis baby og mig ikke lige skulle være sammen, og sådan nogle "worst-case" beslutninger.. Det var faktisk rart at træffe dem sammen, også så han ved, at hvis han skal bestemme noget alene fordi jeg ikke "er til stede" så bakker jeg op om beslutningen uanset sindstemningen i situationen...

Jah, er det ikke sindsygt at tænke på?? Jeg vil faktisk godt vente helt til jeg er 39+5 ca, og så fremefter - helst ikke senere end 40+0 naturligvis.. Både Jørn og min svigermor har fødselsdag i marts, og vil da egentlig gerne give den lille fyr sin helt egen fødselsdag!

Anmeld

20. januar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Åh en dejlig nyhed!! Skønt Anne!! Og så fik du mig jo til at sidde her i svigerforældrenes stue og kæmpe med tårerne. Heldigt for mig at de andre ser håndbold og er meget optaget af det 

Skøn update!!! 

Årh det var ikke meningen!

Anmeld

20. januar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Årh det var ikke meningen!

Men det er godt! Jg sidder jo ikke og stortuder. Fik bare en klump i halsen og en tsunami der pressede på, men jeg er cool og har for en gangs skyls selvkontrol Og er meget rørt over din dejlige opdatering! 

Anmeld

20. januar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Men det er godt! Jg sidder jo ikke og stortuder. Fik bare en klump i halsen og en tsunami der pressede på, men jeg er cool og har for en gangs skyls selvkontrol Og er meget rørt over din dejlige opdatering! 

Haha ih hvor jeg kender det!!

Glæder mig til at se om de der veer du render med, bliver til noget... (og lover ( næsten) at jeg ikke overhaler dig...)

Anmeld

20. januar 2011

Lene76

ej hvor dejligt at alt var ok, og hvor dejlig lige at få et kig mere ind til ham

Sender lige et kram for det har vi jo alle behov for negang imellem, specielt i denne homontid,

Anmeld

20. januar 2011

AnneBJ

Lene76 skriver:

ej hvor dejligt at alt var ok, og hvor dejlig lige at få et kig mere ind til ham

Sender lige et kram for det har vi jo alle behov for negang imellem, specielt i denne homontid,

Mange tak!

Anmeld

21. januar 2011

Angelspot

Fantastisk update, hvor dejligt at alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.