Hej piger!
Øj hvor har jeg været i Helvede siden i mandags! Jeg har skiftet mellem at tage afsked med min lille dreng, fordi jeg var sikker på han var død, eller ville nå at dø, og være topoptimistisk fordi han plaskede rundt derinde.
Jeg har slet ikke kunne gå ind på hans værelse, eller tale om ham, heller ikke med Jørn, uden tårerne fossede af sted - så jeg er faktisk lidt skræmt over, hvor bekymret jeg kan gå hen og blive, når han er kommet til verden 
Jeg havde jo beordret Jørn på arbejde, og bedt min mor tage med til scanning. Så var det ikke helt så "alvorligt" følte jeg, plus at Jørn har været sygemeldt den sidste uge... Af sted med ham!
Jeg nåede at vente lidt på svangregangen inden min mor kom, og mens jeg sad og ventede, kom en portør kørende med en plasticvugge med "noget" i, og et tæppe over. Om det var vasketøj eller hvad, aner jeg ikke - i det øjeblik var jeg helt sikker på det var en død baby og jeg HYLEDE. Græd som pisket, og satte volumen op da min mor kom, dog uden at fortælle hvad jeg havde set...
Kom så ind til den rareste mandlige læge (som faktisk var 1. reservelæge og på vagt den dag jeg blev født
) som var det mest behagelige menneske jeg har mødt i sygehusregi. Han ville slet ikke snakke "hvis nu" og alt mulig andet, før han havde scannet mig, for "der er jo ikke noget galt, synes du vel?" 
Jeg rystede jo bare lidt på hovedet og lagde mig op. Han målte og målte og målte og kiggede så på mig og spurgte præcist hvor langt jeg er. 31+5 svarede jeg ham, og han smilede venligt over brillekanten og sagde at min baby ikke var enig... Det var mindst en 32+0 baby, med flot, flot hjerterytme, vand i tarmene, fungerende blære und alles.
Så var jeg altså nødt til at græde lidt igen... men kun lidt!
Jeg behøver ikke aflaste mere end hvad man "er nødt til" 32 uger henne i en graviditet, og jeg skal bare fortsætte med mine læge og JM besøg som planlagt, og naturligvis kontakte FG hvis jeg er bekymret for noget!
Jeg er så glad for Jeres beroligende ord i mandags, og Jeres tanker i dag - I ved slet ikke hvor meget det varmer! 
Jeg lover at update snarest, MED billeder - også af maven, for nu er jeg ikke sur på den mere over at den ikke vokser... 
Kram