Støvsuger, hvad skal jeg købe????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Pallemor

Cris skriver:

Vi bor i en lejlighed midt i Kbh, og der er bare så meget støv hele tiden! Hvor kommer den fra! Hvis jeg ikke støvsuger jeg hver anden dag, den tredje dag dukker op nogle kæmpe snulemænd fra alt mulige stedder! Jeg aner ikke hvorfor... Den gamle lorte lejlighed måske   Så vi vil have nu en super-duper støvsuger nu med god sugekraft og de der allergi filter og det hele. Om vinter lufter man ikke to tit ud og vi har to små børn, jeg vil jeg at der kommer så få som mulige partikler ud til luften igen fra støvsugeren. Men den må også være lidt kompakt, for det er nemmere at gemme den i en hjørne (der er nogle some er bare kæmpe store, synes jeg...)

Ok, så vil jeg anbefale en nilfisk power allergy, hvis den skal have allergifilter. Den koster lige under 2000,- på stov.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

LISBETH:-)

Mikkelmusen skriver:

Dyson poseløs. Fantastisk stykke kram!

Den har vi også og den slår dem alle!!!!!!!! Bedste støvsuger EVER

Anmeld

20. januar 2011

Giraffen

Cris skriver:

Det kan være, at med de morderne støvsugere er det svært at vælge, for de er alle meget gode i forhold til dem der for for nogle år siden!

Ja det er nok rigtigt men jeg ved vores phillips har vundet priser og alt muligt og den var hver en krone værd 

(sagt af hende, der inden støvsugeren hadede at støvsuge)

Anmeld

21. januar 2011

Cris

Pallemor skriver:

Ok, så vil jeg anbefale en nilfisk power allergy, hvis den skal have allergifilter. Den koster lige under 2000,- på stov.dk

Ok, tak for din hjælp!

Anmeld

21. januar 2011

Cris

Giraffen skriver:

Ja det er nok rigtigt men jeg ved vores phillips har vundet priser og alt muligt og den var hver en krone værd 

(sagt af hende, der inden støvsugeren hadede at støvsuge)

Jeg må kikke lidt nærmere på det, tak. Jeg synes, jeg har set den i Elgiganten sidst jeg var der...

Anmeld

21. januar 2011

Miamaja

lisbeth2910 skriver:

Den har vi også og den slår dem alle!!!!!!!! Bedste støvsuger EVER

Jep. Vi har ogsaa en Dyson. den lilla.

Anmeld

21. januar 2011

9510

Jeg har også en Dyson lækker støvsuger hvis man ser bort fra larmen:-) Men den er nem og man skal ikke huske at købe de skide poser

Har også en Nilfisk, den har jeg købt igennem jobbet den er også super, men til poser

Anmeld

21. januar 2011

Giraffen

Cris skriver:

Jeg må kikke lidt nærmere på det, tak. Jeg synes, jeg har set den i Elgiganten sidst jeg var der...

Vores er fra Elgiganten og min kæreste fik pruttet gevaldigt om prisen, det er de søde til i Elgiganten, hvis det var noget kan ikke selv finde ud af det, men hvis man kan hvorfor ikke

Anmeld

21. januar 2011

CamillaT89

Nilfisk virker godt her 

Anmeld

21. januar 2011

Cris

Giraffen skriver:

Vores er fra Elgiganten og min kæreste fik pruttet gevaldigt om prisen, det er de søde til i Elgiganten, hvis det var noget kan ikke selv finde ud af det, men hvis man kan hvorfor ikke

Jeg har aldrig pruttet om prisen! Jo jo på loppemarkedet og sådan nogle ting... Men aldrig i sådan nogle stedder ligesom Elgiganten! Det må vi så prøve næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.