Støvsuger, hvad skal jeg købe????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Kay

Cris skriver:

Flere med god råd? Og de der dyson, hvordan bliver "posen" tomt?

jeg er sååååå lykkelig for min dyson.... jeg er støv alergiker og den holder det sku rent

man trykker på en knap og så får man "dimsen" af... så kan man tage låget af den og tømme den... jeg gør det udendørs i den store skralder... og med filtre... de er lette som ingentng at rengøre... og jeg gør det ikke ret tit...

den larmer og ligner noget fra en si-fi film... men den er vidunderlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

BellaCiinea

Kan slet ikk anbefale en poseløs.. har kun haft problemer med dem

Anmeld

20. januar 2011

Karo

Cris skriver:

Jeg tænkte også, om de der støvsuger uden poser virker godt nok og om det er træls at skulle ordne filter hver gang man der færdig med at støvsuge... Er den også med sådan en HEPA filter?

På den fra philips sidder der en knap som man trykker på og så renser den selv filteret Det eneste man skal er at tømme beholderen engang i mellem og HEPA filteret ca en gang om året.

Anmeld

20. januar 2011

Cris

Pallemor skriver:

Hej.. Der er noget jeg kan svare på, arbejder deltid på lageret i støvsugerbanden bor i i hus, lejlighed og har i dyr?..

Vi bor i en lejlighed midt i Kbh, og der er bare så meget støv hele tiden! Hvor kommer den fra! Hvis jeg ikke støvsuger jeg hver anden dag, den tredje dag dukker op nogle kæmpe snulemænd fra alt mulige stedder! Jeg aner ikke hvorfor... Den gamle lorte lejlighed måske   Så vi vil have nu en super-duper støvsuger nu med god sugekraft og de der allergi filter og det hele. Om vinter lufter man ikke to tit ud og vi har to små børn, jeg vil jeg at der kommer så få som mulige partikler ud til luften igen fra støvsugeren. Men den må også være lidt kompakt, for det er nemmere at gemme den i en hjørne (der er nogle some er bare kæmpe store, synes jeg...)

Anmeld

20. januar 2011

Giraffen

Cris skriver:

Er der nogle af jer, der forstå lidt om dem? For der er så mange at vælge i mellem... Jeg fik at vide, at man de bedste skulle være Miele, Nilfisk og Elektrolux...

Vi har en phillips performer:

http://www.philips.dk/c/stovsugere/performer-homecare-fc9171_01/prd/

Det er den mest fantastiske støvsuger NOGENSINDE, den er fantastisk, larmer næsten ikke, er lækker at bruge for ryggen, og har MASSER af plads i posen. Og så holder den fantastisk sugeevne, dur på trægulv, tæpper osv osv osv... Vi har papegøjer og den tager bare ALT

Tror aldrig jeg har prøvet en bedre støvsuger altså 

Anmeld

20. januar 2011

Cris

Kay skriver:

jeg er sååååå lykkelig for min dyson.... jeg er støv alergiker og den holder det sku rent

man trykker på en knap og så får man "dimsen" af... så kan man tage låget af den og tømme den... jeg gør det udendørs i den store skralder... og med filtre... de er lette som ingentng at rengøre... og jeg gør det ikke ret tit...

den larmer og ligner noget fra en si-fi film... men den er vidunderlig

Det lyder nemt... Tak for det!

Anmeld

20. januar 2011

Cris

Ciinea skriver:

Kan slet ikk anbefale en poseløs.. har kun haft problemer med dem

Nå, det var lidt surt

Anmeld

20. januar 2011

Cris

Giraffen skriver:

Vi har en phillips performer:

http://www.philips.dk/c/stovsugere/performer-homecare-fc9171_01/prd/

Det er den mest fantastiske støvsuger NOGENSINDE, den er fantastisk, larmer næsten ikke, er lækker at bruge for ryggen, og har MASSER af plads i posen. Og så holder den fantastisk sugeevne, dur på trægulv, tæpper osv osv osv... Vi har papegøjer og den tager bare ALT

Tror aldrig jeg har prøvet en bedre støvsuger altså 

Det kan være, at med de morderne støvsugere er det svært at vælge, for de er alle meget gode i forhold til dem der for for nogle år siden!

Anmeld

20. januar 2011

Cris

Karo skriver:

På den fra philips sidder der en knap som man trykker på og så renser den selv filteret Det eneste man skal er at tømme beholderen engang i mellem og HEPA filteret ca en gang om året.

Ok tak! Det lyder meget nemt!

Anmeld

20. januar 2011

BellaCiinea

Cris skriver:

Nå, det var lidt surt

Meget Tænkte også at de var så smarte, men nej nej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.