Støvsuger, hvad skal jeg købe????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.040 visninger
40 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Cris

Er der nogle af jer, der forstå lidt om dem? For der er så mange at vælge i mellem... Jeg fik at vide, at man de bedste skulle være Miele, Nilfisk og Elektrolux...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Karo

Vi har en fra Philips, som vi er meget tilfreds med. Den er poseløs og nok det bedste køb vi har gjort

Anmeld

20. januar 2011

Cris

Jeg tænkte også, om de der støvsuger uden poser virker godt nok og om det er træls at skulle ordne filter hver gang man der færdig med at støvsuge... Er den også med sådan en HEPA filter?

Anmeld

20. januar 2011

Mikkelmusen

Dyson poseløs. Fantastisk stykke kram!

Anmeld

20. januar 2011

Cris

Mikkelmusen skriver:

Dyson poseløs. Fantastisk stykke kram!

Ok! Jeg troede ikke helt på dem! hahahahaha  Tror du, at filteren er god nok? Jeg mener, hvordan er luften, der kommer ud?

Anmeld

20. januar 2011

aarhusmor

og her er vi virkelig glade for vores electrolux poseløse med Hepafilter osv.

Den har også vundet de tests der var i Tænk.

Anmeld

20. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Cris skriver:

Er der nogle af jer, der forstå lidt om dem? For der er så mange at vælge i mellem... Jeg fik at vide, at man de bedste skulle være Miele, Nilfisk og Elektrolux...

og så kommer der her een som sværger til Miele:0)

Anmeld

20. januar 2011

Mullebergen

Ni-ko-li-ne skriver:

og så kommer der her een som sværger til Miele:0)

Samme her 

Det er  næsten lige før jeg glæder mig til at skulle støvsuge når her trænger, den er simpelthen fantastisk god 

/Matilde, hvis bedste fødselsdagsgaver de sidste to år har været henholdsvis en Miele støvsuger og en håndstøvsuger 

Anmeld

20. januar 2011

Ni-ko-li-ne

MatildeS skriver:

Samme her 

Det er  næsten lige før jeg glæder mig til at skulle støvsuge når her trænger, den er simpelthen fantastisk god 

/Matilde, hvis bedste fødselsdagsgaver de sidste to år har været henholdsvis en Miele støvsuger og en håndstøvsuger 

jamen den virker bare! det er kram!

Anmeld

20. januar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi har en Dyson allergi støsuger, den kører på 5 år nu uden problemer, kan ikke være mere tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.