Hvilken slags kød??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.377 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Faith

Serverer i for jeres knap 7 måneder gamle babyer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Maja88

ja nu har jeg jo ikke børn endnu, men tænker det er nemmest med noget svinefars eller hakket oksekød

Anmeld

20. januar 2011

Faith

Maja88 skriver:

ja nu har jeg jo ikke børn endnu, men tænker det er nemmest med noget svinefars eller hakket oksekød

Og så bare stegt på panden helt neutralt?

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

smillaluna skriver:

Og så bare stegt på panden helt neutralt?

ja eller i en eller anden sauce som måske gør det lidt mere smasket..

men ja jeg ville nok bare stege det neutralt på panden til at starte med, men nogen er jo meget mere pernitten.. de blender det jo osv

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

eller hvis i får frikadeller osv. så bræk det af i små små stykker og lad dem smage eller mos med lidt mælk.. det er jo hvordan man har det med det og hvad drengene siger til det.

Anmeld

20. januar 2011

LRJ

hun fik næsten alt da hun var 7-8 mdr, undtaget rødt kød og bøffer og skindet på pølser/medister ' 

Anmeld

20. januar 2011

Gittemor09

det første kød sofie fik da hun begyndte på det var kødboller.. du ved dem man køber til suppe... man kan selvfølgelig også lave dem selv...

Anmeld

20. januar 2011

Faith

Maja88 skriver:

eller hvis i får frikadeller osv. så bræk det af i små små stykker og lad dem smage eller mos med lidt mælk.. det er jo hvordan man har det med det og hvad drengene siger til det.

Synes det virker helt vildt underligt fordi de ingen tænder har, men man kan jo som du skriver bare mose det med lidt mælk.

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

smillaluna skriver:

Synes det virker helt vildt underligt fordi de ingen tænder har, men man kan jo som du skriver bare mose det med lidt mælk.

ja men kan de ikke også spise hvidt brød-- altså det inderste???

de har stærkere gummer end vi lige regner med. og når det er fars eller andet er det jo ikke svært for dem at mase.

Anmeld

20. januar 2011

Faith

Gittemor09 skriver:

det første kød sofie fik da hun begyndte på det var kødboller.. du ved dem man køber til suppe... man kan selvfølgelig også lave dem selv...

Ej det var da en go ide.... jeg er simpelthen så uopfindsom når det kommer til sådan noget. Og så er jegbange for at gi dem noget de ikke må få. Synes ikke jeg har fået ret meget info af SP.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.