Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loggidut skriver:Hyner skriver:Loggidut skriver:hmmm...slots er vel egentlig gode nok? bare det billigste...det er sgu fint!men kun hvis du gider, du skal ikke have noget bøvlDet er der ikke bøvl ved...Kun hvis du sagde jeg skulle drikke dem også8(+o(Så tre kasser slots til dig comming up.hvad er problemet...jeg deler sgu da med dig!
Hyner skriver:Loggidut skriver:hmmm...slots er vel egentlig gode nok? bare det billigste...det er sgu fint!men kun hvis du gider, du skal ikke have noget bøvlDet er der ikke bøvl ved...Kun hvis du sagde jeg skulle drikke dem også8(+o(Så tre kasser slots til dig comming up.
Loggidut skriver:hmmm...slots er vel egentlig gode nok? bare det billigste...det er sgu fint!men kun hvis du gider, du skal ikke have noget bøvl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hyner skriver:Loggidut skriver:Hyner skriver:Loggidut skriver:hmmm...slots er vel egentlig gode nok? bare det billigste...det er sgu fint!men kun hvis du gider, du skal ikke have noget bøvlDet er der ikke bøvl ved...Kun hvis du sagde jeg skulle drikke dem også8(+o(Så tre kasser slots til dig comming up.hvad er problemet...jeg deler sgu da med dig!Nårh jamen 1½kasse er da ikke et promlem(C):S
Loggidut skriver:Hyner skriver:Loggidut skriver:Hyner skriver:Loggidut skriver:hmmm...slots er vel egentlig gode nok? bare det billigste...det er sgu fint!men kun hvis du gider, du skal ikke have noget bøvlDet er der ikke bøvl ved...Kun hvis du sagde jeg skulle drikke dem også8(+o(Så tre kasser slots til dig comming up.hvad er problemet...jeg deler sgu da med dig!Nårh jamen 1½kasse er da ikke et promlem(C):S:D
ka li ja skriver:hvornår skulle du der ned??jeg vil gerne ha 2 kasser ekorderlig med jordbær lime med, hvis jeg kommer.. men det ved jeg jo ikke helt endnu....
Hyner skriver:Oki, det prøver jeg da at finde...:)
ka li ja skriver:Hyner skriver:Oki, det prøver jeg da at finde...:)du er bare en skat!!!(L)men det må endelig ikke være dem med skovbær!!! føøøøøj de er grumme! jordbær lime tror jeg det er de hedder:) rekorderlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128