Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hyner skriver:bette skriver:Hyner skriver:bette skriver:Hyner skriver:Ja kig du bare... Vi har st.car:))tror gerne jeg vil bestille en captain morgan rom(stave?)det er da helt tip top jeg laver en dosmer seddel... Men der kan da nå at komme flere ønsker.. Skal nok først derned næste weekend.okidoki.. så smider jeg bare et brev eller lign... hvis jeg har mere.. :D fedt du giderArhmen jeg skal jo alligevel ned og ha købt øller så jeg kan drikke mig et mindre træ i øret og så kan jeg da ligeså godt hive med til jer andre..
bette skriver:Hyner skriver:bette skriver:Hyner skriver:Ja kig du bare... Vi har st.car:))tror gerne jeg vil bestille en captain morgan rom(stave?)det er da helt tip top jeg laver en dosmer seddel... Men der kan da nå at komme flere ønsker.. Skal nok først derned næste weekend.okidoki.. så smider jeg bare et brev eller lign... hvis jeg har mere.. :D fedt du gider
Hyner skriver:bette skriver:Hyner skriver:Ja kig du bare... Vi har st.car:))tror gerne jeg vil bestille en captain morgan rom(stave?)det er da helt tip top jeg laver en dosmer seddel... Men der kan da nå at komme flere ønsker.. Skal nok først derned næste weekend.
bette skriver:Hyner skriver:Ja kig du bare... Vi har st.car:))tror gerne jeg vil bestille en captain morgan rom(stave?)
Hyner skriver:Ja kig du bare... Vi har st.car:))
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bette skriver:Hyner skriver:bette skriver:Hyner skriver:bette skriver:Hyner skriver:Ja kig du bare... Vi har st.car:))tror gerne jeg vil bestille en captain morgan rom(stave?)det er da helt tip top jeg laver en dosmer seddel... Men der kan da nå at komme flere ønsker.. Skal nok først derned næste weekend.okidoki.. så smider jeg bare et brev eller lign... hvis jeg har mere.. :D fedt du giderArhmen jeg skal jo alligevel ned og ha købt øller så jeg kan drikke mig et mindre træ i øret og så kan jeg da ligeså godt hive med til jer andre..hehe self.. skal bare kun have sprut.. min mave kan sku ik klare øllerne selvom jeg godt kan lide dem.. og vin vil den heller ik ha.. men sprut sagde den ik noget til sidste gang.. så det tror jeg at jeg holder mig til..
Loggidut skriver:michael siger vi skal have tolv kasser øl....lååååååål
Loggidut skriver:ha ha...vil du tage tre kasser med til mig, eller bliver det for meget?for bliver det for meget så skal du ikke
Loggidut skriver:hmmm...slots er vel egentlig gode nok? bare det billigste...det er sgu fint!men kun hvis du gider, du skal ikke have noget bøvl
Hyner skriver:Loggidut skriver:hmmm...slots er vel egentlig gode nok? bare det billigste...det er sgu fint!men kun hvis du gider, du skal ikke have noget bøvlDet er der ikke bøvl ved...Kun hvis du sagde jeg skulle drikke dem også8(+o(Så tre kasser slots til dig comming up.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128