Vil gerne have besøg af Luksusfælden.... Men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Sees. skriver:

Sikke en træls sitation I sidder i.
Har googlet lidt frem og tilbage, og fandt ud af at man godt kan få rådgivning, og andet, uden at skulle være med i Luksusfælden!

Fandt bla. denne hjemmeside: http://www.michaelbak.dk/gaeldsramt.html

Hvis det kan hjælpe?

Hejsa har lige læst siden igennem og det lyder lige præcis som det vi ønsker os. Tusind tak for dit link.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

De3Guldklumper

Det er en rigtig træls situation og stå i og især nu hvor der er en lille på vej.. Dog kan jeg slet ikke se at du/ i har noget at være flov over ang familien for som du skriver det så er det jo ikke fordi i bare bruger løs at de penge i ikke har men simpelthen bare er kommet der ud hvor gæld fra fortiden nu begynder at æde jer op indefra og det skal i ha hjælp til..

I skal da bare melde jer til luksusfælden - synes de er rigtig gode til at hjælpe - dem som vil ha hjælp

Go for it - så i igen kan begynde at se lyst på sagerne og få det hele på rette køl inden bettefisen i maven melder sin ankomst - det er jo heller ikke helt billigt at få børn

Anmeld

19. januar 2011

Sees

Anonym skriver:

Hejsa har lige læst siden igennem og det lyder lige præcis som det vi ønsker os. Tusind tak for dit link.

Det var skam så lidt - Jeg håber I får dem hjælp i ønsker, og har brug for
Rigtig meget held og lykke til jer

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

Jeg kan godt forstå du ikek vil med i luksusfælden, må indrømme jeg ikke helt kan forstå hvorfor mennesker vælger at udstille sig sådan for hele danmarks befolkning...udover det så tænker jeg at du vil være for kedelig at have med, da du jo er fornuftig men bare er uheldig med din kærestes fortid.

Men altså, som en anden skriver, får kontaktet en økonomisk rådgiver så I kan få styr på skidtet, for det andet er da ikek holdbart.

De bedste tanker...

Anmeld

19. januar 2011

tingimor

Anonym skriver:

Snakkede med banken og han mente ikke at der var mulighed for så meget når min kæreste står i RKI.

Og sikke et flot arbejde i har gjort, det kræver mod at vælte hele sin økonomi og se alle regninger og al gæld i øjnene og kommer af med det hele ved at leve med et meget stramt budget.

gør det bestemt men det er det være.. og takker håber det kommer til at gå for jer 

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

tingimor skriver:

gør det bestemt men det er det være.. og takker håber det kommer til at gå for jer 

Tusind tak. Jeg vil helt klart til bunds i det her snart. For det var min kæreste der så brændende ønskede et barn lige NU og jeg ville IKKE leve med at jeg skal vende hver krone og der ikke er råd til biotur og resturant i ny og næ., og det lovede han mig at jeg ikke skulle.

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Sees. skriver:

Det var skam så lidt - Jeg håber I får dem hjælp i ønsker, og har brug for
Rigtig meget held og lykke til jer

Tusind tak. Jeg glæder mig til at snakke med ham. Priserne er lidt dyre, men hvis vi synes at han kan hjælpe os, må det jo være det hele værd.

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg kan godt forstå du ikek vil med i luksusfælden, må indrømme jeg ikke helt kan forstå hvorfor mennesker vælger at udstille sig sådan for hele danmarks befolkning...udover det så tænker jeg at du vil være for kedelig at have med, da du jo er fornuftig men bare er uheldig med din kærestes fortid.

Men altså, som en anden skriver, får kontaktet en økonomisk rådgiver så I kan få styr på skidtet, for det andet er da ikek holdbart.

De bedste tanker...

Nej jeg vil for ALT i verden IKKE i Luksusfælden. Jeg synes de rådgiver er nogle søde og fornuftige mennesker, men jeg vil ikke udstille mig selv for Danmark og selv ikke lufte mine økonomiske problemer for dem. Men jeg er villig til at gøre alt andet. Jeg kan leve uden kabeltv unden internet jeg kan leve for under en 50'er om dagen hvis jeg skulle det. Det er bare ikke så let når min kæreste slet ikke mener at vi er SÅ fattige.

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nej jeg vil for ALT i verden IKKE i Luksusfælden. Jeg synes de rådgiver er nogle søde og fornuftige mennesker, men jeg vil ikke udstille mig selv for Danmark og selv ikke lufte mine økonomiske problemer for dem. Men jeg er villig til at gøre alt andet. Jeg kan leve uden kabeltv unden internet jeg kan leve for under en 50'er om dagen hvis jeg skulle det. Det er bare ikke så let når min kæreste slet ikke mener at vi er SÅ fattige.

Ok..måske I så bare skal have et møde i banken, så han kan få et overblik.. og jeg kan sagtens forstå dig, hvor må det være skidt og hvor er det flot af dig at du vælger at flytte sammen med en der er så forgældet...puha...

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Ok..måske I så bare skal have et møde i banken, så han kan få et overblik.. og jeg kan sagtens forstå dig, hvor må det være skidt og hvor er det flot af dig at du vælger at flytte sammen med en der er så forgældet...puha...

Åh der er ingen tvivl her. Jeg eeeeeelsker min kæreste overalt på jorden. Han er min helt!

Han har bare været meget uheldig som ung. Flyttede hjemmefra meget tidlig og måtte optage gæld for at dække husleje regninger osv. Lige pludselig fik hans ven ham med på at starte et firma, det blev ikke til noget og den store gæld er faktisk derfra. Plus gæld hos L'easy som er det værste gæld nogensinde pga. den tårnhøje rente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.