Mine drenge laver lyde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

eirene

Nessie skriver:

Utroligt så meget der kan ske på et år.

Men det positive er jo, at I nu ved hvad der er "galt" med drengene, og kan handle ud fra det.

Så vidt jeg husker fra en anden tråd, er du stadig en del af din mands store drengs liv, og det tager jeg hatten af for

Ja, du har ret, det er rart at vide besked. Men det er lidt svært når vi har problemer med at kommunikere altså drengenes far og jeg. Og ja jeg vil altid være der for den store, men han glider længere og længere væk.

Jeg er bare glad for at jeg har et kæmpe netværk, der støtter mig og hjælper med alt hvad de kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

millesofie

sender lige en krammer

der er mange steder at få hjælp, mange gange skal man bare spørge de rigtige før der sker noget  

men der er i hver fald adhd foreningen og husk at bruge nettet til at finde steder og grupper, der ligger meget gemt info rundt omkring

og der er sikkert en masse lige i jeres lokalområde som du slet ikke kender til

håber at alt går godt

mvh Mille (mor med adhd) og Tinke (2 år og viser tegn på adhd)

Anmeld

15. december 2011

eirene

millesofie skriver:

sender lige en krammer

der er mange steder at få hjælp, mange gange skal man bare spørge de rigtige før der sker noget  

men der er i hver fald adhd foreningen og husk at bruge nettet til at finde steder og grupper, der ligger meget gemt info rundt omkring

og der er sikkert en masse lige i jeres lokalområde som du slet ikke kender til

håber at alt går godt

mvh Mille (mor med adhd) og Tinke (2 år og viser tegn på adhd)

Tusind tak for dit svar. Jeg har kigget lidt på nettet og det ser ud til at mange løber panden mod en mur. Men jeg vil undersøge meget mere om det.

Bare ren nysgerrighed.. Hvilke tegn viser Tinke?

Anmeld

15. december 2011

millesofie

eirene skriver:

Tusind tak for dit svar. Jeg har kigget lidt på nettet og det ser ud til at mange løber panden mod en mur. Men jeg vil undersøge meget mere om det.

Bare ren nysgerrighed.. Hvilke tegn viser Tinke?

hun er hyper  og har en tendens (som sin mor) til at leve inde i sin egen boble  og så reagere hun meget voldsomt når hendes verden går i stykker.

men men men jeg tager det roligt hun er kun lige blevet 2 år så hun er i den gode trods alder og meget kan ske endnu  men hun har menge tegn i hverdagen, men det skal nok vise sig senere hvis det er rigtigt  så lige nu er vi "bare" mor og Tinke-med-diva-tendenser

men det er så rigtigt at man tit bare løber panden mod muren, jeg havde best held med at tale med min læge og derefter få link og adresser og tlf af hende  held og lykke og en masse  herfra

Anmeld

15. december 2011

eirene

millesofie skriver:

hun er hyper  og har en tendens (som sin mor) til at leve inde i sin egen boble  og så reagere hun meget voldsomt når hendes verden går i stykker.

men men men jeg tager det roligt hun er kun lige blevet 2 år så hun er i den gode trods alder og meget kan ske endnu  men hun har menge tegn i hverdagen, men det skal nok vise sig senere hvis det er rigtigt  så lige nu er vi "bare" mor og Tinke-med-diva-tendenser

men det er så rigtigt at man tit bare løber panden mod muren, jeg havde best held med at tale med min læge og derefter få link og adresser og tlf af hende  held og lykke og en masse  herfra

Du må have været heldig med din læge så. Det er ikke alle læger der har styr på adhd. Der er f.eks. nogle der tror de bare kan tage en blodprøve for at se om man har det...

Jeg skal lige finde noget tid til at sidde og finde ud af alle tingene..

Jeg forventer at jeg kan finde det meste på nettet og så bruge adhd-foreningen. Skal ihvertfald på nogle kurser.

Tak for alle dine dem har jeg virkelig brug for i øjeblikket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.