SussieThyssen skriver:
Umiddelbart så tænker jeg tilbage på alle mine år med små og større drenge både som lærer og som mor/plejemor.
Og så griner jeg lidt for mig selv...før er det ikke et ret normalt fænomen.
Drenge og deres lyde, som kommer på de besynderligste tidspunkter og især når de IKKE skal komme.
Og de gør det tit langt op i alderen 
Ligesom man sidder der og er allermest stille..så kommer der en eller anden underlig lyd fra knægten. 
Hvis man ellers har læst Sten og Stoffer, så vil man se at serietegneren har fat i netop det fænomen..ofte...hehe!
Om din 11-årige kan have et problem, vil jeg ikke udelukke..især ud fra din beskrivelse, men..igen..drenge og deres besynderlige lyde.
Men selvfølgelig...få den store vurderet, hvis du synes det er FOR unormalt.

Kærligst
Sussie
Det var jo lige præcis det jeg tænkte. Og de råber højt i børnehaven for at overdøve hinanden og så hænger det jo ved. Men har godt nok ikke oplevet det med at lave en lyd hvor der er helt stille. Men det kan jo godt være det er en drengeting... 
Vi har netop prøvet at gennemføre et måltid mad i ro og fred hvor de voksne også kan snakke med hinanden og de store om dagens begivenheder, men det er den lille der styrer det hele. Råber højt og prøver at overdøve alle. Det er frustrerende og stressende, men mon ikke det bare er sådan indtil han lærer det?
Vi skal have en samtale med klasselæreren om den store. Der er en lærer der har nævnt tourettes og de har en anden nu og hun har ikke afvist det. Så skal så bare lige have overbevist faderen om at han skal testes.
Tak for dig svar.
Kh Irene 
Anmeld