Hvor har/skal i føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Ka+Ma=Be

Pia. skriver:

Jamen Mikkel blev jo født for 12 år siden - en af de sidste på Køge sygehus inden de lukkede fødeafdelingen - fantastisk sted - dejlig fødsel og skønne mennesker omkring mig... De 4 dage jeg lå der...

Derfor var valget Roskilde anden gang, med Mille, når nu Køge var lukket - også et skønt sted, dejlig nem fødsel, der tog jeg dog hjem med det samme så der havde jeg ikke den store kontakt med personalet efter fødslen.

Og så har vi været nede og vende et par år I Guldborg da vi skulle have nummer 3 - og derfor faldt føde stedet der på Nykøbing Falster ... Meget gammelt sygehus, men bestemt hyggeligt og også her skønt personale med styr på tingene - dog ikke den nemmeste fødsel tredje gang ... Der var jeg også hjemme 5 timer efter min fødsel, så heller ikke den store kontakt med selve barsels afsnittet.

Men alt i alt - 3 gode fødsler 3 gode steder...

Skulle der nogen sinde melde sig en nummer 4, bliver det Roskilde igen. . .

Nåå på den måde! Dejligt at høre at det var nogle gode fødsler  Det er jo trods alt det vigtigste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

MorTilGustav

Herning sygehus og det var super

Anmeld

18. januar 2011

Fru Nielsen

Jeg har født to gange på Holstebro sygehus, og har været fantastisk..... Næste gang (Til august) skal jeg føde i Herning..... Skal jeg fordi vi flytter her om 2 uger, også er vi tættere/høre under Herning....

Anmeld

18. januar 2011

Pia.

Katte87 skriver:

Nåå på den måde! Dejligt at høre at det var nogle gode fødsler  Det er jo trods alt det vigtigste

Ja det har du nemlig ret I - Stedet I sig selv er jo lige gyldgigt kan man sige bare man er udstyret med en dygtig jordemoder og læge og stedet har det man skal bruge hvis uheldet er ude...

Anmeld

18. januar 2011

FruHolm <3

Fødte på Holstebro sygehus

utrolig god oplevelse og rigtig god jordemoder

er glad for jeg valgte holstebro istedet for herning, for ellers var jeg endt med at føde på forsædet i svigerforældrenes bil

Anmeld

18. januar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg skal føde på Aalborg sygehus

Anmeld

18. januar 2011

hyskystar

1. gang fødte jeg på horsens sygehus

2. gang fødte jeg på Hillerød

Begge stedet synes jeg personalet osv var rigtig flinke

Anmeld

18. januar 2011

oerbaek

1 gang (Kristoffer) født på slagelse sygehus (2005)

2 gang (Mathias) Født på slagelse sygehus (2007)

Det har været 2 gode oplevelser, men nu er slagelse jo deværre lukket og jeg er mere eller mindre tvunget til at føde på holbæk denne gang, selvom jeg har hørt mange skidte historier derfra... Men det kan jo ikke være anderledes da jeg ikke har lyst til en hjemme fødsel.

Så 3. gang bliver holbæk til marts

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Første gang fødte jeg i Silkeborg.. Anden håber jeg også bliver Silkeborg.. 

Anmeld

18. januar 2011

Line Højdal

Jeg har termin 21/4 og skal føde hjemme... Glæder mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.