Hvor har/skal i føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

SaNiNa

Lige nu skal jeg føde på OUH men over vejer rigtig meget Svendborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Ka+Ma=Be

Er glad for at høre om alle de gode oplevelser på Hvidovre hospital - for der skal jeg føde

Anmeld

18. januar 2011

DLM

Fødte på Aalborg sygehus Nord det var jeg rigtig glad for, de var rigtig søde

Anmeld

18. januar 2011

Pia.

Jamen jeg må siges at have været vidt omkring...

Mit første barn (Mikkel) er født på Køge sygehus

Mit andet barn (Mille) er født på Roskilde sygehus

Mit tredje barn (Mads) er født på Nykøbing falster sygehus

Knus Pia.

Anmeld

18. januar 2011

Ka+Ma=Be

Pia. skriver:

Jamen jeg må siges at have været vidt omkring...

Mit første barn (Mikkel) er født på Køge sygehus

Mit andet barn (Mille) er født på Roskilde sygehus

Mit tredje barn (Mads) er født på Nykøbing falster sygehus

Knus Pia.

Hvordan kan det være? Og var det gode eller dårlige oplevelser?

Anmeld

18. januar 2011

JacobsMoar

Roskilde sygehus 

Og til starten af presseveerne havde jeg min konsultationsjordemoder.. Såååå dejligt

Anmeld

18. januar 2011

Mary

dukke skriver:

hvordan er det og føde hjemme?

Det er så fedt, at jeg er ked af aldrig at skulle opleve det igen  - vi skal ikke have flere børn. 

Jamen altså, jeg kunne ikke forestille mig at skulle føde på et sygehus efter at have født hjemme. Det er så roligt og hjemligt, men det giver vel sig selv. 

Da jeg fødte tredje gang, sov min ældste datter i sin seng og den anden kommende storesøster sad og så tegnefilm i stuen og var ligeglad med at mor lå og skabte sig i køkkenet  Der er ingen stress med børn der skal ud af døren inden man selv kan komme afsted, ingen skrækkelig tur i bil til fødestuen, og når man har født så er man hjemme og kan bare nyde den lille ny og bare være sammen hjemme i sin egen stue 

Anmeld

18. januar 2011

Pia.

Katte87 skriver:

Hvordan kan det være? Og var det gode eller dårlige oplevelser?

Jamen Mikkel blev jo født for 12 år siden - en af de sidste på Køge sygehus inden de lukkede fødeafdelingen - fantastisk sted - dejlig fødsel og skønne mennesker omkring mig... De 4 dage jeg lå der...

Derfor var valget Roskilde anden gang, med Mille, når nu Køge var lukket - også et skønt sted, dejlig nem fødsel, der tog jeg dog hjem med det samme så der havde jeg ikke den store kontakt med personalet efter fødslen.

Og så har vi været nede og vende et par år I Guldborg da vi skulle have nummer 3 - og derfor faldt føde stedet der på Nykøbing Falster ... Meget gammelt sygehus, men bestemt hyggeligt og også her skønt personale med styr på tingene - dog ikke den nemmeste fødsel tredje gang ... Der var jeg også hjemme 5 timer efter min fødsel, så heller ikke den store kontakt med selve barsels afsnittet.

Men alt i alt - 3 gode fødsler 3 gode steder...

Skulle der nogen sinde melde sig en nummer 4, bliver det Roskilde igen. . .

Anmeld

18. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg fødte i Herning... Og det var bare en rigtig god oplevelse, så det regner jeg med at gentage her til april..

Anmeld

18. januar 2011

morethanperfect

Svendborg !!

Og det var en rigtig god oplevelse syns jeg ! .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.