Hvor højt var jeres BMI da I var størst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Fines mor

Dot D skriver:

Jeg ville gerne have lagt nogle billeder op, men min hjemmeside er pt. nede :-( Men jeg skal nok lige finde nogle, så i kan se forskellen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Dot D

Fines mor skriver:

Jeg ville gerne have lagt nogle billeder op, men min hjemmeside er pt. nede :-( Men jeg skal nok lige finde nogle, så i kan se forskellen.

Det er altid nemmere at forestille sig med billeder. Jeg er selv stor, men har været større, så det er også på vej nedad, stille og roligt

Anmeld

17. januar 2011

Pia.

Min lå på 30,5 - og det kommer den ALDRIG til igen...

Anmeld

17. januar 2011

Meliora

Albertesmor skriver:

Ja jeg var udemærket klar over hvor stor jeg var

jeg havde tabt mig 57 kilo men har taget lidt på igen da jeg ahr haft en knæskade og ikke kunne træne i det omfang jeg var vant til

Super flot med det store vægttab. Undskyld jeg spørger, men kan huden godt følge med når man taber sig så meget? Jeg er selv i gang med et større vægttab, og har tit tænkt på hvordan ens krop kommer til at se ud bagefter, da jeg tvivler på den ligner sig selv som den så ud sidst den var tynd og 15 år gammel:-)

Anmeld

17. januar 2011

Ploffer

43,9 

Men er igang med at tabe mig til en fedmeoperation  så der burde snart  blive rykket lidt nedaf 

Anmeld

17. januar 2011

Low

26 tror jeg 

Anmeld

17. januar 2011

Carina1977

Jeg havde en bmi på 34,5 da jeg var størst. Nu har jeg en bmi på omkring de 26, så jeg er sådan lettere overvægtig.

Anmeld

17. januar 2011

Dansker i England

Da jeg var størst lå min bmi på 43,1

Nu ligger den på 31,6 

Anmeld

17. januar 2011

maria_wlt

Her nåede jeg på 32.55 i BMI med Tristan...

Anmeld

17. januar 2011

slettet_7530

FruRafn skriver:

Super flot med det store vægttab. Undskyld jeg spørger, men kan huden godt følge med når man taber sig så meget? Jeg er selv i gang med et større vægttab, og har tit tænkt på hvordan ens krop kommer til at se ud bagefter, da jeg tvivler på den ligner sig selv som den så ud sidst den var tynd og 15 år gammel:-)

Hos mig kunne den, vi har også tit spøgt med at når nu jeg har været så uheldig med psorasis og mange kilo ekstravægt under graviditeter, så har jeg da fået 1 god ting min gode underhud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.