Hvor højt var jeres BMI da I var størst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Nenus

Mit bmi har nu nået sit højeste på hele 39,5, og maden er ændret fra idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Har det været svært kun at holde den på kosten, for det kan man jo sagtens...og jeg skal ikke snakke de sidste måneder her har jeg sløset og det ses med det samme...det er kunsten at holde fokus...øv..

Mit ansvar

min fejl

min dumhed

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Nej men jeg faldt ned i selvmelidenhedens grumme kløer da jeg synes det avr SÅÅÅÅ synd for mig at jeg ikke kunne træne hvor dum har man lov at være

Ja, for man kan jo sagtens holde den med kost...men kender det..jeg ynker lidt og synes der er travlt, jeg har lektier, vi skal hygge osv osv...og hvor jeg HADER at jeg ikke hele tiden har kontrol,..pisselort..

Anmeld

17. januar 2011

slettet_7530

Ja, for man kan jo sagtens holde den med kost...men kender det..jeg ynker lidt og synes der er travlt, jeg har lektier, vi skal hygge osv osv...og hvor jeg HADER at jeg ikke hele tiden har kontrol,..pisselort..

Jeps men jeg synes bare det var så synd og havde ingen rygrad, i de 7 måneder jeg ikke kunne træne rigtigt hvilket jeg stadig ikke kan  hang mit numsehul i en snor

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Jeps men jeg synes bare det avr så synd og havde ingen rygrad, i de 7 måneder jeg ikke kunne træne rigtigt hvilket jeg stadig ikke kan  hang mit numsehul i en snor

Ja, det er øv...øvøvøv...

Anmeld

17. januar 2011

Fines mor

i 1998 var det 52,1 - idag er den 33, 1 :-))) Så det er et vægttab fra 140 kilo til 90 kilo.

Anmeld

17. januar 2011

Dot D

Fines mor skriver:

i 1998 var det 52,1 - idag er den 33, 1 :-))) Så det er et vægttab fra 140 kilo til 90 kilo.

Waauw det er godt nok flot

Anmeld

17. januar 2011

Fines mor

Dot D skriver:

Waauw det er godt nok flot

Jeg har faktisk været helt nede på 83 kilo, så der arb. jeg pt. på :-)))

Anmeld

17. januar 2011

Kay

det var 37,6

nu er det 31,46

Anmeld

17. januar 2011

Dot D

Fines mor skriver:

Jeg har faktisk været helt nede på 83 kilo, så der arb. jeg pt. på :-)))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.