Hvor højt var jeres BMI da I var størst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.611 visninger
42 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

..

Hejsa.

Jeg har lige været inde og tjekke mit BMI, det er nu 31 og da det var højst var det på 40,48 - om 2 kilo er jeg ikke længere fed, bare overvægtig.. Hmm, bliver skønt at komme i kategorien normalvægtig!

Tænker bare, over 40 i BMI, jeg var faktisk kandidat til en fedmeoperation, ikke at jeg nogensinde har overvejet det men hold da op jeg var stor. Det underlige er at jeg aldrig har set mig selv som SÅ stor..

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

slettet_7530

43,4

Anmeld

17. januar 2011

Steph_Laurits

28,01

Anmeld

17. januar 2011

..

Albertesmor skriver:

43,4

Du ser ikke ret stor ud nu, hvor meget har du tabt dig?

Var du selv klar over hvor stor du var dengang, hvis du forstår hvad jeg mener?

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

Macrolf skriver:

Hejsa.

Jeg har lige været inde og tjekke mit BMI, det er nu 31 og da det var højst var det på 40,48 - om 2 kilo er jeg ikke længere fed, bare overvægtig.. Hmm, bliver skønt at komme i kategorien normalvægtig!

Tænker bare, over 40 i BMI, jeg var faktisk kandidat til en fedmeoperation, ikke at jeg nogensinde har overvejet det men hold da op jeg var stor. Det underlige er at jeg aldrig har set mig selv som SÅ stor..

Hvad med jer?

32, så det lyder jo ikke så vildt-...jeg synes jeg var fed...

Anmeld

17. januar 2011

Pinkrose

mit højeste er på 30,5

hvilke er meget for mig, da jeg har været den type som bare har været undervægtig ja altid, gik til vægtkontrol hver anden uge indtil jeg var 8 fordi jeg var sådan en lille mus.

Men efter jeg fik en depression og fik medicin tog jeg rigtig meget på som jeg ikke har kunne smide indtil videre, er så os højgravid nu, så må lige vente til hende lille pigen kommer ud.

Anmeld

17. januar 2011

CarinaSB

jeg tror det var 32,3  nu ligger jeg på ca 26 tror jeg .. 

Anmeld

17. januar 2011

slettet_7530

Macrolf skriver:

Du ser ikke ret stor ud nu, hvor meget har du tabt dig?

Var du selv klar over hvor stor du var dengang, hvis du forstår hvad jeg mener?

Ja jeg var udemærket klar over hvor stor jeg var

jeg havde tabt mig 57 kilo men har taget lidt på igen da jeg ahr haft en knæskade og ikke kunne træne i det omfang jeg var vant til

Anmeld

17. januar 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Ja jeg var udemærket klar over hvor stor jeg var

jeg havde tabt mig 57 kilo men har taget lidt på igen da jeg ahr haft en knæskade og ikke kunne træne i det omfang jeg var vant til

Har det været svært kun at holde den på kosten, for det kan man jo sagtens...og jeg skal ikke snakke de sidste måneder her har jeg sløset og det ses med det samme...det er kunsten at holde fokus...øv..

Anmeld

17. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Har det været svært kun at holde den på kosten, for det kan man jo sagtens...og jeg skal ikke snakke de sidste måneder her har jeg sløset og det ses med det samme...det er kunsten at holde fokus...øv..

Nej men jeg faldt ned i selvmelidenhedens grumme kløer da jeg synes det avr SÅÅÅÅ synd for mig at jeg ikke kunne træne hvor dum har man lov at være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.