Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louisiana28 skriver: Blir lige nød til at spørge - hvor har du købt lanternerne der hænger på væggen??
Blir lige nød til at spørge - hvor har du købt lanternerne der hænger på væggen??
De er købt i et lagersalg for nogle år siden...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Her er vores stue
Her er vores stue
Ejj, er det wallstickers i har på væggen? - Hvor har i fået dem fra? Det ser sindssygt godt ud !
SD21 skriver: Ejj, er det wallstickers i har på væggen? - Hvor har i fået dem fra? Det ser sindssygt godt ud !
Tusind tak
Jamen dem har jeg købt på ebay - tror jeg gav 200 kr. eller sådan noget for dem - super billigt
Brugeren hedder amazingsticker og hendes/hans hjemmeside på ebay er: http://stores.ebay.ch/AMAZING-STICKER?_rdc=1
Ved ikke lige hvorfor det står på tysk eller tjekkisk eller hvad det er... Hehe... Men det er købt i England
Stumpen skriver: De er købt i et lagersalg for nogle år siden...
Nå, så er det ikke lige sådan, at få fat på nogen magen til
Maalene skriver: Tusind tak Jamen dem har jeg købt på ebay - tror jeg gav 200 kr. eller sådan noget for dem - super billigt Brugeren hedder amazingsticker og hendes/hans hjemmeside på ebay er: http://stores.ebay.ch/AMAZING-STICKER?_rdc=1 Ved ikke lige hvorfor det står på tysk eller tjekkisk eller hvad det er... Hehe... Men det er købt i England
Mange tak, de er simpelthen ikke til at opdrive i store str. herhjemme !
SD21 skriver: Mange tak, de er simpelthen ikke til at opdrive i store str. herhjemme !
Nej, netop - og hvis man endelig finder nogen koster de kassen
Maalene skriver: Nej, netop - og hvis man endelig finder nogen koster de kassen
Ja, lige præcis
Louisiana28 skriver: Nå, så er det ikke lige sådan, at få fat på nogen magen til
Nej, men jeg forstår gerne at du gerne vil have sådan et sæt
Stumpen skriver: Nej, men jeg forstår gerne at du gerne vil have sådan et sæt
Haha, ja ikk'
Tullen85 skriver: Takker.. :-) Kan simpelthen ikke få farver nok, man blir jo i så dejligt humør.. :-D
Takker.. :-) Kan simpelthen ikke få farver nok, man blir jo i så dejligt humør.. :-D
Lige præcis Vi er heldigvis på samme bølgelængde herhjemme, regnbuens farver gør os glade så vi kan heller ikke få farver nok.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128