DK skriver:
Ihh Anne-pige, dog! Jeg har slet ikke set din tråd før nu!
Men som alle de andre skriver, så må du ikke gå rundt og være ALT for bekymret! Rosa herindefra blev gentagne gange sendt til akutscanninger og hver gang var den lille Jonte (lille jo jo) men ikke FOR lille, og hver gang også noget større end det JDM skønnede ham til at veje! Jonte havde forøvrigt et rigtigt come back sidst i graviditeten hvor han tog en masse på!
Hvis du ikke selv var verdens største baby, så er det måske bare heller ikke meningen at du skal have en 4,5 kg.s basse! Men det er jo heller ikke nødvendigt for at jeres baby er PRAGTFULD!
Husk at JDM's hånd på mave er et skøn! Som i et gæt! Da Kirstine kom, blev hun skønnet til lige knap 3 kg kl 9 da vandet var gået, og da hun blev født kl. 16 vejede hun altså 3550 gram! Det er da RET meget forkert synes jeg!! Så måske også din JDM bare har skønnet helt forkert, eller i alt fald ikke nøjagtigt nok!
Jeg er sikker på at jeres lille dreng har det så godt og dejligt i maven!
KNUS
Hej Ditte!
Tusind tak for de opmuntrende ord! Du har ret, de kan sagtens skønne forkert, og min fornuft siger mig da også, at alt er i skønneste orden.. Men lidt bekymret bliver mit moderhjerte nu alligevel 
KNUS
Anmeld