Min baby er (for?) lille..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ihh Anne-pige, dog! Jeg har slet ikke set din tråd før nu!

Men som alle de andre skriver, så må du ikke gå rundt og være ALT for bekymret! Rosa herindefra blev gentagne gange sendt til akutscanninger og hver gang var den lille Jonte (lille jo jo) men ikke FOR lille, og hver gang også noget større end det JDM skønnede ham til at veje! Jonte havde forøvrigt et rigtigt come back sidst i graviditeten hvor han tog en masse på!

Hvis du ikke selv var verdens største baby, så er det måske bare heller ikke meningen at du skal have en 4,5 kg.s basse! Men det er jo heller ikke nødvendigt for at jeres baby er PRAGTFULD!

Husk at JDM's hånd på mave er et skøn! Som i et gæt! Da Kirstine kom, blev hun skønnet til lige knap 3 kg kl 9 da vandet var gået, og da hun blev født kl. 16 vejede hun altså 3550 gram! Det er da RET meget forkert synes jeg!!  Så måske også din JDM bare har skønnet helt forkert, eller i alt fald ikke nøjagtigt nok!

Jeg er sikker på at jeres lille dreng har det så godt og dejligt i maven!

KNUS

Hej Ditte!

Tusind tak for de opmuntrende ord! Du har ret, de kan sagtens skønne forkert, og min fornuft siger mig da også, at alt er i skønneste orden.. Men lidt bekymret bliver mit moderhjerte nu alligevel

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

CA

Jeg ville have skrevet til dig før du skulle afsted, men den smuttede. Hvordan er det gået Anne? HAr virkelig tænkt på dig, og hvor bekymret du går og er. Håber du har været inde og få et beroligende svar, og at du nu bare kan nyde at have set supermand en ekstra gang 

Anmeld

20. januar 2011

PeruBaby

Har haft mine små fingre krydset lige siden jeg vågnede. Hvordan gik din scanning, Anne? Håber at alt er i skønneste orden...

Anmeld

20. januar 2011

Multebær

Håber det gik rigtig godt idag. Glæder mig til at høre de forhåbentlig gode nyheder

Anmeld

20. januar 2011

AnneBJ

I er simpelthen så søde piger! Er lige ved at hyle igen

Han er helt perfekt og lige som han skal være!! Jeg skriver en mere udførlig update senere, men tak for Jeres tanker! Det varmer virkelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.