Anonym skriver:
Ja nu sidder jeg og har snart termin.. har nogle underlige spørgsmål som jeg jo ikke aner noget om da jeg jo aldrig har prøvet at have en lille.. Så håber nogle af jer garvede mødre kan hjælpe 
1. Hvis den lille f.eks. lige har været vågen og blevet ammet og er træt igen.. Man ved at man selv skal sove snart, men vil ikke ligge hende op (vi sover på 1. salen) før vi er deroppe.. Ville i så bare lægge hende i kravlegården eller lignende neden under også bære hende op når i gik i seng.. (med fare for at vække hende).. eller lade hende falde i søvn i jeres arme også bære hende op og derefter gøre jer klar til natten..??
2. Hvad gør i for at amme så i er lidt mere private.. altså når der er andre til stede og i ikke kan gå i et andet rum?? Gider ikke hele verden ser mine bryster.. synes det så privat..
3. Hvad gør i når i skal på toilettet/bad og baby er vågen? Vi har en stor hund og vil ikke lade hende ligge alene med den!!
Ville i så tage hende med på toilettet i skråstol eller lignende? Eller ligge hende i kravlegården alene de minutter det nu tager???
4. ville i have tid/overskud til at motionere hjemme 1 time, lige da i havde født.. Har sådan en motions maskine og vil gerne igang lige efter fødslen og tabe de kg.. men ved ikke om man overhovedet har overskud??
5. Vi har puslebord og oppe og nedenunder.. Ovenpå er der jo ikke vand.. Hvordan vasker i jeres?? Neden unden ville jeg bare bruge hoved/hale fad.. Men skal der sæbe i vandet?? Hun har jo skidt.. men man skal vel ikke bruge for meget af sådan noget?? Og hvad hvis hun har skidt ovenpå.. ville i så gå nedenunder og skifte så hun vågner op igen?? Eller bare bruge vådservietter ovenpå så man ikke behøver tænde en masse lys og vække hende...??
Årh så meget man ikke ved.. Måske det kommer af sig selv når man står med hende....
1. Ligge bebsen op i sengen og bruge babyalarmen 
2. Hvis jeg absolut ikke kunne komme til at sidde et andet sted, da jeg ammede, så lagde jeg en stofble, så den dækkede det meste
Jeg skulle nemlig heller ikke nyde noget af, at sidde og blotte mig selv. Har ÉN gang måtte hive babsen frem i føtex, og dække os lidt til 
3. Hvis i føler jer usikre på jeres hund, hvorfor har i den så?
Men ellers, det var jo svar du vil have, og her kom trunten med i skråstolen når jeg skulle noget
Altså, skulle jeg bare tisse lod jeg hende bare ligge på sit legetæppe/i kravlegård. Børn kan godt ligge for sig selv, de 2 minutter det lige tager at få ordnet en tur på toilet 
4. Hvis du har overskud, kan du sagtens motionere, mens bebsen sover
det larmer jo ikke alverden med sådan en maskine. Og du vil elske dig selv for at gøre det
At bruge energi, giver energi
- den lov gælder hvert fald for mig! 
5. Jeg bruger ikke sæbe til min datters numse, og har aldrig gjort. Hun er alle dage blevet vasket med skumklude, og kun vand. Når hun så er i bad, bliver der brugt "sæbe". Og det kan sagtens gå, med vådservietter om natten
- ligesom det sagtens kan gå og vaske numsen med en vådserviet når man er på farten 
Held og lykke
! Er sikker på, at i nok skal finde en rytme .... og du vil smile over, at du spurgte
Tingene går som regel helt af sig selv