Update på Marco2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Marco2

Diana... skriver:

Hov nu kan jeg altså ikke lige huske det, men var det meningen at du skulle føde hjemme eller hvordan? 

Knus Diana

NEJ! Det var absolut ikke meningen. Det var slet slet ikke en del af planen. Og Thomas kører også bilen frem så jeg ikke har så langt at gå, men da han kommer ind ma han istedet ind og hive bukserne af mig og finde håndklæder frem, for der ku' jeg mærke hun var på vej ud, og ville jo ikke føde hende i mine bukser 

SÅ planen var at jeg i starten af februar skulle føde på Skejby Syghus og ikke hjemme allerede den 16. januar...

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

NEJ! Det var absolut ikke meningen. Det var slet slet ikke en del af planen. Og Thomas kører også bilen frem så jeg ikke har så langt at gå, men da han kommer ind ma han istedet ind og hive bukserne af mig og finde håndklæder frem, for der ku' jeg mærke hun var på vej ud, og ville jo ikke føde hende i mine bukser 

SÅ planen var at jeg i starten af februar skulle føde på Skejby Syghus og ikke hjemme allerede den 16. januar...

AG

He he det jo helt vild. Men det er jo tit de lyn fødsler der er de bedste selv om det virker så voldsomt. Men når det nu skal være så kan man jo lige så godt få det overstået ikk  

He he godt han kunne hjælpe dig med bukserne. 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.