Update på Marco2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Multebær

Og så skal jeg da lige love for at jeg fik stillet frem til den taske der skal med på fødegangen i en fart  Just in case

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Line Højdal

Hvor er det vildt som i laver bebser nu - sikke i kan tøser!! Glæææder mig til at det bliver vores tur i 2. kvartal!!

Sikke en historie - jeg glæder mig da helt enormt på fb... og tænk sig, så får jeg beretninger fra heeele to hjemmefødsler at hygge mig med - ikke dårligt!

Skønt at det hele gik så fint selvom det gik så vildt hurtigt...
STORT tillykke med den lille fine prinsesse AG!!

Anmeld

17. januar 2011

Multebær

Pipkukkeren skriver:

Hvor er det vildt som i laver bebser nu - sikke i kan tøser!! Glæææder mig til at det bliver vores tur i 2. kvartal!!

Sikke en historie - jeg glæder mig da helt enormt på fb... og tænk sig, så får jeg beretninger fra heeele to hjemmefødsler at hygge mig med - ikke dårligt!

Skønt at det hele gik så fint selvom det gik så vildt hurtigt...
STORT tillykke med den lille fine prinsesse AG!!

Yep + Mettenoah som vist også skal føde hjemme på Læsø :-)

Anmeld

17. januar 2011

Lulle25

Ej hvor vildt tillykke med den lille travle pige. Glæder mig til at høre om fødslen og se billeder af vidunderet

Knus

Anmeld

17. januar 2011

Mka

Hvor fantastisk, stort tillykke med den lille ny.

Anmeld

17. januar 2011

AnneBJ

Jamen du Godeste! Sikke et tempo, det er da en baby der vil frem i verden! Håber ikke heeelt det kommer til at gå så hurtigt her, Jørn så helt panikslagen ud da jeg fortalte om det ...

Stort tillykke til AG, farmand og storesøster Emily!

Anmeld

17. januar 2011

Malonde1985

Weee endnu en bebs har meldt sin ankomst!!

Tillykke tilllykke med prinsessen  

Anmeld

17. januar 2011

Lene76

hva kan man sige andet end du er så sej...... godt sofaen ik havde nået og få læderfedt hehe

Glæder mig til at se billeder af lillesøster og høre om hele forløbet... selom det jo er kort

Stort tillykke med Lillesøster

Anmeld

17. januar 2011

PeruBaby

Gud hvor sejt! Glæder mig SÅ meget til at høre mere om lynfødsel på sofaen. Det lyder godt nok imponerende Og billeder, vi vil se masser af billeder af vidunderet

Anmeld

17. januar 2011

Angelspot

Fantastisk og stort tillykke, hvor vildt det er gået så stærk, men godt det var uden komplikationer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.