Update på Marco2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

BechHannibal

NØØJH, sikke en lyn fødsel! Det er da for vildt, men fantastisk! Stort tillykke til dem

- Må man ønske sig en fødsel ( skal vi sige nææsten ) lige så hurtig som hendes

Vil nu gerne have min jordemoder tilstede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Marco2

Hej piger.

Tusind tak for lykønskninger

Og jo det gik rigtig rigtig stærkt.

Skal nok skrive lidt mere en af de nærmeste dage, men jeg skulle jo lige nå at se håndboldkampen og VM-studiet og så ville lillepigen ikke vente mere.

Pludselig var veerne der og T fik kørt bilen frem, men da han kom ind igen kunne jeg mærke hendes hoved mellem benene. Han ringede til FG og sagde at jeg var i fødsel. De sendte en ambulance som ankom 5-6 minutter senere, og 11 minutter efter ankomsten på adressen var hun ude... Leveret på sofaen hjemme i stuen. Alt gik rigtig fint og jeg sprak slet ikke. De afmeldte lægen der var ringet efter for alt var fint og ca. 20 minutter senere ankom en jordemoder. Der var jo ikke nogen grund til at køre på Skejby når alt var gået fint.

Så vi sidder herhjemme og er nu en familie på 4. Meget surrealistisk men en super god fødsel.

Men som sagt skal nok lige skrive hele den "morsomme" historie senere. Men fødselsråd - invitér svigermekanikken på medister og stuvet hvidkål.

Tak igen.

AG

Anmeld

17. januar 2011

CA

Wow! Det lyder crazy! Men lykkeligt Fedt at du ikke liiige havde tid til at føde Så spændende synes  jeg nu heller ikke håndbold er. Stort tillykke til jer! Glæder mig til at høre mere OG se billeder!

Måske man skulle invitere på hvidkål..?

Anmeld

17. januar 2011

piadas

Marco2 skriver:

Hej piger.

Skal nok skrive lidt mere en af de nærmeste dage, men jeg skulle jo lige nå at se håndboldkampen og VM-studiet og så ville lillepigen ikke vente mere.

Pludselig var veerne der og T fik kørt bilen frem, men da han kom ind igen kunne jeg mærke hendes hoved mellem benene. Han ringede til FG og sagde at jeg var i fødsel. De sendte en ambulance som ankom 5-6 minutter senere, og 11 minutter efter ankomsten på adressen var hun ude... Leveret på sofaen hjemme i stuen. Alt gik rigtig fint og jeg sprak slet ikke. De afmeldte lægen der var ringet efter for alt var fint og ca. 20 minutter senere ankom en jordemoder. Der var jo ikke nogen grund til at køre på Skejby når alt var gået fint.

Så vi sidder herhjemme og er nu en familie på 4. Meget surrealistisk men en super god fødsel.

Men som sagt skal nok lige skrive hele den "morsomme" historie senere. Men fødselsråd - invitér svigermekanikken på medister og stuvet hvidkål.

Tak igen.

AG

Wow, hvor er det vildt! Det er da fantastisk, at du hverken sprækkede/sprak(??!) eller noget!

Hvor længe nåede ud at have veer? Du opdaterede herinde kl. 21, så vidt jeg husker, så det kan da næsten ikke være mere end minutter, det drejede sig om?!!!

Nøj, jeg glæder mig til at læse din FB!

Og, æj altså - jeg når jo slet ikke at heppe, når I føder så hurtigt!

Endnu engang stort tillykke!

Anmeld

17. januar 2011

Mettemus

Ih hvor fantastisk!
Det lyder som om der er grundlag for en spændende FB krydret med dejlige billeder. Stort, stort tillykke med prinsessen, hvor er det bare dejligt.

Anmeld

17. januar 2011

Sofia

Stort tillykke AG Det lyder så vildt og alligevel super skønt, det gik jo bare lige ud af landevejen. Billeder kan vi ikke få for mange af, husk endelig det KNUS

Anmeld

17. januar 2011

DK

Marco2 skriver:

Hej piger.

Tak igen.

AG

Hvor var i heldige at i slap for at køre på Skejby! Altså det havde da også bare været træls med sådan en unødvendig tur, når nu i havde ordnet det hele så fint derhjemme!

Og igen stort tillykke med både den dejlige datter og den flotte fødsel! Det lyder jo til at det der "føden", det har du bare helt styr på

Billeder, billeder, billeder....  Vi vil se miraklet!

Knus og masser af wauv'er herfra!

Anmeld

17. januar 2011

Maria-s

Hoooold da OP en fart I har på!! SÅ hurtigt håber jeg alligevel ikke det kommer til at gå her, tror nok jeg ville gå i det man kalder PANIK!

Stort tillykke med prinsessen. Glæder mig til billeder mv.

Anmeld

18. januar 2011

JonTri

Wooow en fødsel - stort teløk herfra!!!

Anmeld

19. januar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Hej piger.

Tak igen.

AG

Hvor vild sådan du er da bare en SUPER føder. 

Uhh ja håndbold er vigtigt jeg faldt i søvn til den sidste kamp grrr 

Endnu en gang STORT tillykke glæder mig til at høre mere om din lyn fødsel. 

Hov nu kan jeg altså ikke lige huske det, men var det meningen at du skulle føde hjemme eller hvordan? 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.