Carina87 skriver:
SÅ har jeg været ved Jm for sidste gang...
Er i dag 40+3
Vægt: Gider jeg slet ikke snakke om mere!
Blodtryk: 128/80
Urin: Spor af protein ellers blank
Ødem: +(meget!
)
Symfyse fund. mål: 34
Foster præs.: Hovedet står fast
Fosteraktivitet: Dgl. liv og fin hjertelyd
Skal på mandag op på fødegangen til undersøgelse og samtale om i gangsættelse. Jeg spurgte til det med hindeløsning, og hun sagde at det gjorde man ikke særlig tit på 1. gangsfødende, da det ofte bare gir tegnblødning og trælse plukveer som kan vare flere dage uden at blive til mere. Derimod kan det have god virkening på flergangsfødende. Hun lovede mig, at jeg ville blive sat i gang senest d. 28. altså 42+0.
Havde bare aldrig troet jeg skulle være gravid så længe her... Jeg synes godt nok det er svært at blive ved med at holde modet oppe. Jeg vil virkelig gerne snart møde den lille! Se hvad det der med at være mor er for noget, kysse de små krøllede fødder, dufte til ham/hende, høre og se - ikke bare mærke.
Og jeg vil gerne have min krop igen. Jeg kan slet ikke holde ud at se på mig selv mere. Vil bare gerne snart af med de her smerter, så jeg kan komme ud og gå lange ture igen og måske hvis alt går godt begynde i fitness sammen med Martin. OG slippe for alle de der kommentarer og sms som bare vælter ind og gør selvtilliden mindre og utålmodigheden større.
Jeg vil finde ud af om amning er noget der kan du for os, jeg vil snart mærke om det gør ondt at føde og ikke bare gøre mig tanker om det, jeg vil finde ud af hvornår vi kan få et normalt sexliv herhjemme igen -DET savner jeg!
Min veninde spurgte for nylig, hvornår vi havde tænkt at få nr. 2
NR. 2???!!! Ikke lige nu i hvert fald! Men de skal også helst komme tæt... Hmm... Må man ikke godt kræve minimum 1-2 års pause??
Ja undskyld i får så mange bekymringer og brok herinde, men det er bare nemmest at lukke det ud til nogen som forstår, hvad det er man mener... Jeg har fantastiske veninder
! Men de er ikke gravide og blir det ikke lige foreløbig, så det er lidt svært for dem at sætte sig ind i - hvor meget de end prøver, så ender det altid i noget "Carina forklarer hvordan en graviditet fungerer" eller de får sagt ting de selvfølgelig ikke ville have sagt, hvis de vidste hvor rmegt det sårer og sætter tanker i gang.
Så ja, bed mig klappe i, når I ikke gider høre mere brok eller lad være med at læse med. Jeg skal bare ud med det et sted
Jeg kan godt følge dig....noget af vejen
! Misforstå mig ikke, men jeg har jo ikke været plaget af noget, så jeg føler ikke det der kæmpe behov for at få min krop tilbage. Lige bortset fra, at det altså er ved at være temmeligt besværligt at bukke sig ned, tage strømper/sko på osv.
Men når det så er sagt, er man jo HELT VILDT UTÅLMODIG alligevel, for jeg vil også have min baby, og bare sidde med hende, dufte til hende og nusse hende.
Især når der dagligt er én herinde fra (hvis ikke flere), der føder og billedspammer os (og bliv endelig ved med det
) med lækre babyer. Nøj, hvor man så glæder sig!
Så blev jeg da forresten lidt klogere mht. hindeløsning. Min veninde har godt nok sagt, at i værste fald kan man risikere, at man bare får en masse plukveer, der ikke giver noget alligevel, men jeg er villig til at tage chancen! Jeg er jo heldigvis flergangsfødende, så jeg kan da håbe på, at det virker på mig!
I det mindste er der ikke så længe til du bliver sat i gang, hvis det ender i det. Men DET GØR DU IKKE - vestøv i læssevis!