Kedelig opdatering:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

CA

Der er godt nok gået babyboom i gruppen - hvor er det skønt

Glæder mig til det blir min tur! Men for første gang i lang tid har jeg i dag håbet at det IKKE blev lige NU! Vi har begge ligget i sengen og haft det rigtig skidt, og ku bare slet ikke lige forestille mig, hvordan så slap en krop skulle kunne presse et barn ud. Har man egenlig nogensinde hørt om at folk har født mens feberen har overtaget kroppen? Det går heldigvis fremad nu og jeg er klar til igen i morgen at blive utålmodig

Skal til JM i morgen og får der er tid til undersøgelse på sygehuset, så i kan snakke igangsættelse. Selvom jeg ikke har frygtet fødslen før, kan jeg mærke det kommer snigende lige så stille sammen med den stigende utålmodighed. Det er nogle underlige følelser man sådan arbejder med for tiden...

Nå men har smidt nye mavebilleder ind i albummet. Ikke kønt, men sjovt Skriv hvis I mangler kode!

God nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

AnneBJ

Hej Carina,

Årh øv, sådan en weekend har vi også haft! Side om side i sengen, med snot, hoste, feber og ondt over alt Det er altså faktisk lidt hårdt. Og jeg har jo så ikke engang behøvet bekymre mig for forestående fødsel!

Håber du får noget positivt at vide imorgen hos JM, er spændt på update!

Knus og god bedring!

Anmeld

16. januar 2011

Multebær

Hej Carina - aldrig sjovt at have sådan en lille nedtur med sygdom. jeg håber du kommer dig hurtigt. Vi håber på at baby er klar over at den skal vente til du også er klar. Håber du er tilbage ved godt mod efter en nats søvn. 

til dig

Dine nye billeder er skønne - helt opgivende ser du bestemt ikke ud 

Anmeld

16. januar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Hej Carina,

Årh øv, sådan en weekend har vi også haft! Side om side i sengen, med snot, hoste, feber og ondt over alt Det er altså faktisk lidt hårdt. Og jeg har jo så ikke engang behøvet bekymre mig for forestående fødsel!

Håber du får noget positivt at vide imorgen hos JM, er spændt på update!

Knus og god bedring!

Tak for det Anne Jeg satser på at vi er ramt at det samme som Dittes datter - altså endags slatten på sofaen med feber, og ikke det samme som jer som skal tage flere dage

God bedring!

Anmeld

16. januar 2011

CA

Multebær skriver:

Hej Carina - aldrig sjovt at have sådan en lille nedtur med sygdom. jeg håber du kommer dig hurtigt. Vi håber på at baby er klar over at den skal vente til du også er klar. Håber du er tilbage ved godt mod efter en nats søvn. 

til dig

Dine nye billeder er skønne - helt opgivende ser du bestemt ikke ud 

Tak tak Skønne ved jeg ikke, men meget underlige 

Jeg håber baby venter! Sov godt og tak for kram! 

Anmeld

17. januar 2011

piadas

Øv øv øv! Der er godt nok mange, der døjer med influenza lige nu. Min datter har også ligget på langs hele weekenden og kommer heller ikke i skole idag! Jeg håber bare ikke, hun smitter mig! Jeg har faktisk også tænkt på, hvad man gør, hvis man er syg og skal føde midt i det hele - jeg kender ikke nogen, der har prøvet det. Man kan da håbe, kroppen har en naturlig afbryderknap, så man ikke går i fødsel, før man er frisk igen!

Men bortset fra det, er det godt nok træls, at du ikke snart skal føde. Jeg var sikker på, at både dig og DK ville have født for længst med den historik, I har!

Æv æv - jeg sender vestøv til brug når du er kommet oven på igen, men send det lige retur når du er færdig, for jeg vil også føde....NUUUU!

Fine billeder forresten!

Anmeld

17. januar 2011

DK

Ihh altså Carina!! Skal vi to ikke snart føde da? Da jeg vågnede i morges og stadig ikke havde født, så blev jeg bare helt sådan "jeg føder aaaaldrig". Du er jo i uge 41 nu! SUK! Jeg når 40+0 i overmorgen! Jeg håber dig og manden har fået det lidt bedre?

Vi må håbe at AG kan sende masser af det der lynfødsels-vestøv i vores retning!! Det lyder som noget med gang i!

Kan du ikke få JDM til at løsne hinderne? Altså inden igangsættelse osv? Jeg skal til JDM på torsdag 40+1 og der vil hun prøve med en hindeløsning! Det er da "rarere" at starte med det, frem for at gå helt til 42+0 uden at gøre noget?

KNUS og kram herfra!

Anmeld

17. januar 2011

Diana...

Øv øv øv at du er blevet syg  Jeg havde feber da jeg fødte og derfor måtte vi ikke tage hjem før undersøgelse af lille pigen bagefter. 

Tit når man er syg under en fødsels så regere kroppen og arbejder hurtigere (naturens gang) Så du kan jo håber det går i gang så du får en hurtigere fødsel 

Håber det bliver et positivt møde hos jdm. 

Knus Diana

Anmeld

17. januar 2011

CA

piadas skriver:

Øv øv øv! Der er godt nok mange, der døjer med influenza lige nu. Min datter har også ligget på langs hele weekenden og kommer heller ikke i skole idag! Jeg håber bare ikke, hun smitter mig! Jeg har faktisk også tænkt på, hvad man gør, hvis man er syg og skal føde midt i det hele - jeg kender ikke nogen, der har prøvet det. Man kan da håbe, kroppen har en naturlig afbryderknap, så man ikke går i fødsel, før man er frisk igen!

Men bortset fra det, er det godt nok træls, at du ikke snart skal føde. Jeg var sikker på, at både dig og DK ville have født for længst med den historik, I har!

Æv æv - jeg sender vestøv til brug når du er kommet oven på igen, men send det lige retur når du er færdig, for jeg vil også føde....NUUUU!

Fine billeder forresten!

Øv øv. Håber ikke hun smitter dig, for det er da godt nok ond at være syg og gravid på samme tid. Ikke at kune andet end at ligge i sengen - samtidig med at kroppen bare ikke kan holde ud at ligge ned her i slutningen. for at du ikke blir syg!

Jeg var også sikker på at DK og jeg skulle føde for længst, men næænej de små er flyttet permanent ind

Anmeld

17. januar 2011

CA

DK skriver:

Ihh altså Carina!! Skal vi to ikke snart føde da? Da jeg vågnede i morges og stadig ikke havde født, så blev jeg bare helt sådan "jeg føder aaaaldrig". Du er jo i uge 41 nu! SUK! Jeg når 40+0 i overmorgen! Jeg håber dig og manden har fået det lidt bedre?

Vi må håbe at AG kan sende masser af det der lynfødsels-vestøv i vores retning!! Det lyder som noget med gang i!

Kan du ikke få JDM til at løsne hinderne? Altså inden igangsættelse osv? Jeg skal til JDM på torsdag 40+1 og der vil hun prøve med en hindeløsning! Det er da "rarere" at starte med det, frem for at gå helt til 42+0 uden at gøre noget?

KNUS og kram herfra!

Ja jeg ved virkelig ikke hvad det er der foregår med de manglende fødsler!

Vi har det bedre. er noget slatne i dag, men feberfri. Stædige Martin tog på arbejde selvom vi har været vågne det meste af natten. Har skiftes til febertur, tissetur og overvejelse af om man skulle tage hovedpinepiller eller ej Nu skal der skiftes sengetøj, for der er godt nok lige lidt feber i de dyner. Jeg troede på et tidspunkt at vandet var gået - både i min og Martins seng AAAAD! 

Ang. hindeløsning, er det så sådan noget man bare lige kan få gjort? Eller går det under kategorien igangsættelse? For min JM går slet slet ikke ind for igangsættelse og mener at det er bedst at det kommer af sig selv... Suuuk ku godt lige have lyst til at blive sparket lidt i gang... 

Ved du om der er nogen risici ved hindeløsning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.