dorthemus skriver:
Jeg synes slynger er gode for de holder barnet tæt til én og det tror jeg er med til at barnet får roen ved at være tæt på mor, men selvfølgelig er det en øvelse for både bærer og barn hvis man aldrig har båret før....Runa nyder det!
Jeg synes den er supernem at binde og jeg har mest båret Runa på ryggen hvor jeg lige klasker hende op, bøjer mig fremover og trækker stropperne op...vupti 
Hun sidder helt stille når jeg gør det..tror måske hun ved, at ellers falder hun ned
Jeg gør det dog altid ved sengen..just in case
Men jo ældre de er jo mere sikre er de jo også i kroppen. Jeg tror Runa var omkring fem måneder da jeg gjorde det første gang og da var det med bævende hjerte....men hun er da ikke faldet ned so far 

Jeg synes den er rar at bruge når jeg fx laver mad, er i vaskeriet og lignende...så er hun med og følger godt med fra ryggen OG du har hænderne fr.
Må jeg spørge hvilken str. du er?....jeg er selv en medium i overkroppen og der passer stroppestr. men man skal ikke være større
ih lyder fantastisk for Lærke vil hænge 24-7 pt så mangler virkelig at få hænderne fri

jeg er en small så det ville jo passe fint

Jeg prøver lige og se om jeg kan finde et sted i nærheden af mig at prøve en for at se om det er mig

men er MEGET interreseret, ville bare være ærgeligt at købe den hvis det ikke er noget
Anmeld