Superflot BabyHawk Mei Tai sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. februar 2011

Koen.

dorthemus skriver:

Jeg synes slynger er gode for de holder barnet tæt til én og det tror jeg er med til at barnet får roen ved at være tæt på mor, men selvfølgelig er det en øvelse for både bærer og barn hvis man aldrig har båret før....Runa nyder det!

Jeg synes den er supernem at binde og jeg har mest båret Runa på ryggen hvor jeg lige klasker hende op, bøjer mig fremover og trækker stropperne op...vupti  Hun sidder helt stille når jeg gør det..tror måske hun ved, at ellers falder hun ned  Jeg gør det dog altid ved sengen..just in case  Men jo ældre de er jo mere sikre er de jo også i kroppen. Jeg tror Runa var omkring fem måneder da jeg gjorde det første gang og da var det med bævende hjerte....men hun er da ikke faldet ned so far

Jeg synes den er rar at bruge når jeg fx laver mad, er i vaskeriet og lignende...så er hun med og følger godt med fra ryggen OG du har hænderne fr.

Må jeg spørge hvilken str. du er?....jeg er selv en medium i overkroppen og der passer stroppestr. men man skal ikke være større

ih lyder fantastisk for Lærke vil hænge 24-7 pt så mangler virkelig at få hænderne fri

jeg er en small så det ville jo passe fint

Jeg prøver lige og se om jeg kan finde et sted i nærheden af mig at prøve en for at se om det er mig men er MEGET interreseret, ville bare være ærgeligt at købe den hvis det ikke er noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

dorthemus

lillespurv20 skriver:

ih lyder fantastisk for Lærke vil hænge 24-7 pt så mangler virkelig at få hænderne fri

Jeg prøver lige og se om jeg kan finde et sted i nærheden af mig at prøve en for at se om det er mig men er MEGET interreseret, ville bare være ærgeligt at købe den hvis det ikke er noget

Ej hvor dejligt...ja gør det og så kan du vende tilbage. Jeg har måske en køber som er interesseret men intet er sikkert. Jeg har været rigtig glad for den, men har fundet ud af at jeg mere er til bæreseler og vil derfor af med den da jeg som sagt ikke får den brugt så meget.

Det gode ved den er også at den intet fylder, det gør selen desværre.

Anmeld

24. februar 2011

Mille83

lillespurv20 skriver:

Lillespurv det er sådan en jeg har  Og er virkelig glad for den, du kan sagtens finde ud af at binde den.....

Anmeld

24. februar 2011

dorthemus

Mille83 skriver:

Lillespurv det er sådan en jeg har  Og er virkelig glad for den, du kan sagtens finde ud af at binde den.....

Anmeld

24. februar 2011

AD

Jeg har en babyhawk og kan kun anbefale den på det kraftigste!!! Jeg har en stor basse på næsten 10 kg men han sidder super godt i den og det er så nemt at binde den - også når man står på en parkeringsplads eller lign. 

Håber du får den solgt.

Kh Dina

Anmeld

24. februar 2011

dorthemus

AnneDina skriver:

Jeg har en babyhawk og kan kun anbefale den på det kraftigste!!! Jeg har en stor basse på næsten 10 kg men han sidder super godt i den og det er så nemt at binde den - også når man står på en parkeringsplads eller lign. 

Håber du får den solgt.

Kh Dina

Tak, det håber jeg også.

Anmeld

25. februar 2011

CamiRon

dorthemus skriver:

Ny pris...kom nu piger, den er SÅ flot!!!

Hej Dorthe.

Er den solgt? Hvad er den nye pris?

Den er super flot og ser rigtig behagelig ud! Hvad er dens max bæreevne/kg?

Anmeld

25. februar 2011

Mille83

CamiRon skriver:

Hej Dorthe.

Tillader mig lige og svare for Dorte, da det er præcis den jeg har bare i anden farve, mener det er 20 kg, og du kan bære på både ryggen, hoften og maven 

Søg evt på youtube under mei tai eller på babyhawk.com mener jeg den hedder 

Anmeld

25. februar 2011

2721

Hej
jeg vil meget gerne købe den
Kan sagtens også komme og hente den

Anmeld

25. februar 2011

dorthemus

CamiRon skriver:

Hej Dorthe.

Ikke endnu.. 350 kr. + porto. På hjemmesiden står der 40 lbs, mener det omregnet til kg er ca. 17.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.