Superflot BabyHawk Mei Tai sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.994 visninger
34 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

dorthemus

Jeps, så sætter jeg vores Mei Tai slynge til salg, fordi jeg desværre ikke bruger den så meget som forventet.

Den er rigtig fin og er costumized med sommerfugle på den ene side af bærestækket og ensfarvet bordeoux på den anden side - ligesom stropperne. Stropperne er ca. 175 cm over skulderen og ca. 185 cm om livet. Den er nem at binde - også med barnet på ryggen  Der er hovedstøtte til det lille barn, men det kan også bukkes ned for et mere frit udsyn. Man kan bruge slyngen fra barnet er helt lille og til det vejer omkring 20 kg...hvis man orker

I kan se mere på www.babyhawk.com

Brugt få måneder og i flot stand, uden pletter og huller.

Sælges for  350 kr+ evt porto eller kan afhentes på frederiksberg.

Og så er der lidt billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

otlitrom

Den er sørme flot, Dorthe! Den skal du nok komme af med! Jeg tror vi vælger at starte med en slynge/vikle.  Den er ellers ganske fristende!!

Den får du solgt i en ruff !

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

kitty skriver:

Den er sørme flot, Dorthe! Den skal du nok komme af med! Jeg tror vi vælger at starte med en slynge/vikle.  Den er ellers ganske fristende!!

Den får du solgt i en ruff !

TAK! Det håber jeg også...den er nemlig rigtig flot og som ny, men jeg har bare fundet ud af, at jeg er mere bæreseletypen Jeg bruger Manducaen mere, nu hvor jeg også kan bære Runa på ryggen i den.

Viklen lærte jeg aldrig at holde af, aaaalt for meget stof til mit temperament...så den solgte jeg også

Anmeld

16. januar 2011

LISBETH:-)

Ja, jeg har jo også en og jeg elsker den - som du ved

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ja, jeg har jo også en og jeg elsker den - som du ved

JAAAAAA...men jeg bruger den bare alt for lidt nu hvor jeg kan bære Runa på ryggen i manducaen.

Du må endelig sige til hvis du kender nogen der ku tænke sig sådan én

Anmeld

18. januar 2011

FruPanda

Hej

Jeg vil gerne købe din Baby Hawk!

Jeg sad faktisk lige og var ved at kigge på at designe en selv, fordi jeg havde set billederne af din og syntes den var så flot

Er den stadig til salg?

Anmeld

18. januar 2011

FruPanda

Ej undskyld, men jeg bliver nødt til at trække det tilbage - Er faldet over en med XL stropper til næsten samme pris, og det vil jeg altså hellere have.

Men synes stadig din er flottest

Håber du får den solgt

Anmeld

18. januar 2011

dorthemus

FruPanda skriver:

Ej undskyld, men jeg bliver nødt til at trække det tilbage - Er faldet over en med XL stropper til næsten samme pris, og det vil jeg altså hellere have.

Men synes stadig din er flottest

Håber du får den solgt

Det håber jeg også, tak

Husk at du måske blir pålagt told og skat hvis du bestiller på den amerikanske side...jeg gik heldigvis selv fri

Anmeld

24. januar 2011

dorthemus

Stadig til salg...den er rigtig fin

Anmeld

25. januar 2011

blomst84

Ej hvor er den fin kan en nyfødt være i den? Min datter bliver 1måned på søndag og vil gerne kunne bære hende rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.