Superflot BabyHawk Mei Tai sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. januar 2011

dorthemus

blomst84 skriver:

Ej hvor er den fin kan en nyfødt være i den? Min datter bliver 1måned på søndag og vil gerne kunne bære hende rundt

Ja det ville jeg mene, at du kan for der er en hovedstøtte på den...du kan prøve at finde videoer på YouTube hvor man ser forskellige bæremetoder også til de helt små...det gjorde jeg nemlig selv selvom Runa ikke var nyfødt da jeg bar hende i den

Og så samler du benene inde i den istedet for når hun er så lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

dorthemus

Kom nu piger...den er så flot!

Anmeld

4. februar 2011

Mille83

Den er virkelig virkelig god - har selv bestilt en fra babyhawk  - Den er uundværlig for mig nu...

Anmeld

4. februar 2011

Nemesis

Hvad er forskellen egentlig på denne og en mei tai??

Det kribler virkelig, men du har nu også fået "solgt" manducaen godt..og Sara er jo blevet stor og skal på ryggen..

Argh det er svært.

:-) Sisse som har vikle men er lidt træt af alle de meter stof

Anmeld

4. februar 2011

dorthemus

ladydan1 skriver:

Hvad er forskellen egentlig på denne og en mei tai??

Det kribler virkelig, men du har nu også fået "solgt" manducaen godt..og Sara er jo blevet stor og skal på ryggen..

Argh det er svært.

:-) Sisse som har vikle men er lidt træt af alle de meter stof

Hmm tror den eneste forskel er selve mærket, tror ikke den er så meget anderledes end andre MT´ere

Mei Taien fylder ikke så meget som manducaen. Det synes jeg er en fordel, at man kan have den med i tasken.

Jeg lærte heller aldrig at elske viklen

Anmeld

11. februar 2011

dorthemus

Op op

Anmeld

19. februar 2011

dorthemus

Ny pris...kom nu piger, den er SÅ flot!!!

Anmeld

23. februar 2011

132319

dorthemus skriver:

Jeps, så sætter jeg vores Mei Tai slynge til salg, fordi jeg desværre ikke bruger den så meget som forventet.

Den er rigtig fin og er costumized med sommerfugle på den ene side af bærestækket og ensfarvet bordeoux på den anden side - ligesom stropperne. Stropperne er ca. 175 cm over skulderen og ca. 185 cm om livet. Den er nem at binde - også med barnet på ryggen  Der er hovedstøtte til det lille barn, men det kan også bukkes ned for et mere frit udsyn. Man kan bruge slyngen fra barnet er helt lille og til det vejer omkring 20 kg...hvis man orker

I kan se mere på www.babyhawk.com

Brugt få måneder og i flot stand, uden pletter og huller.

Sælges for  350 kr+ evt porto eller kan afhentes på frederiksberg.

Og så er der lidt billeder:

Hep hep 

Jeg ser lige på budgettet for marts og så vender jeg tilbage 

Anmeld

24. februar 2011

Koen.

Har ingen forstand så spørger nok dumt er den god til "livlige" børn, altså Lærke sidder næppe stille og roligt, men flagre med arme ben og hoved og kan de bæres på ryggen i den OG er den svær at binde for en som ALDRIG har bundet sådan dippedutter

Anmeld

24. februar 2011

dorthemus

lillespurv20 skriver:

Har ingen forstand så spørger nok dumt er den god til "livlige" børn, altså Lærke sidder næppe stille og roligt, men flagre med arme ben og hoved og kan de bæres på ryggen i den OG er den svær at binde for en som ALDRIG har bundet sådan dippedutter

Jeg synes slynger er gode for de holder barnet tæt til én og det tror jeg er med til at barnet får roen ved at være tæt på mor, men selvfølgelig er det en øvelse for både bærer og barn hvis man aldrig har båret før....Runa nyder det!

Jeg synes den er supernem at binde og jeg har mest båret Runa på ryggen hvor jeg lige klasker hende op, bøjer mig fremover og trækker stropperne op...vupti  Hun sidder helt stille når jeg gør det..tror måske hun ved, at ellers falder hun ned  Jeg gør det dog altid ved sengen..just in case  Men jo ældre de er jo mere sikre er de jo også i kroppen. Jeg tror Runa var omkring fem måneder da jeg gjorde det første gang og da var det med bævende hjerte....men hun er da ikke faldet ned so far

Jeg synes den er rar at bruge når jeg fx laver mad, er i vaskeriet og lignende...så er hun med og følger godt med fra ryggen OG du har hænderne fr.

Må jeg spørge hvilken str. du er?....jeg er selv en medium i overkroppen og der passer stroppestr. men man skal ikke være større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.