Påklædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2008

ka li ja

jeg havde sgu da ikke engang tænkt at de kunne bruge sleebeen igen!! det må jeg da prøve. men så blir det kun med lamgærmet body..
nu har han langærmet body, buker og strømper på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Loggidut

tif har en body, et sæt tøj, strømper og futter, en lun trøje, en hue, og en dyne...det holder hende varm!

sleebien gemmer vi lidt endnu

Anmeld

16. september 2008

heaven

hrum.....

Lasse har bare kortærmet body, bukser, trøje og strømper og det er det.... er en meget varm dreng. Meeeen, det varer ikke længe før der måske ryger en striktrøje eller jakke på også:D

Jannie

Anmeld

16. september 2008

linemus

Astrid P skriver:

Jeanette skriver:

Iza sover i en pose fra Føtex med 1 dyne i. Her ligger hun i en kortærmet body bare og har det fint :)

HAHAHHAAAAAAAAAA.... Så ser jeg lige et billede for mig af Iza der ligger krøllet sammen i en Føtex-pose!

LOL - det var også det første jeg så for mig, da jeg læste det :)) Stakkels lille Iza med sin dyne proppet godt ned i føtex-posen :)):P

Anmeld

16. september 2008

linemus

Takker alle for svar. Var ved at få dårlig samvittighed over ikke at passe ordentlig på mine børn - men de har det jo tilpas under dynen ligesom alle jeres unger :)

Anmeld

16. september 2008

Helle30

Line! En god regel er vist, at man skal prøve at forestille sig, hvis man selv skulle (kunne:S) putte et par timer i samme situation. Hvad ville man så iføre sig???
Jeg skulle personligt falde omkuld i min barnevogn med undertøj, dyne og insektnet i disse dage. - Og så skulle der bare være ro.

- Helle

Anmeld

17. september 2008

Nadi

Oliver har en body og strømper på når han er ude at sove. Vi har ikke taget voksi posen i brug endnu, dp'en mener den stadig er for varm endnu. -Nadia

Anmeld

17. september 2008

Plysbjørnen

Tja det eneste tidspunkt laura sover i barnevognen er i DP'en, her hjemme nægter hun (derfor skal Lillebror vænnes til det fra starten)... Men tror nok DP'en piller hendes bukser af, så hun har strømpebukser, body og langærmet på... og en kæmpestor dyne (også DP'ens)... Betina

Anmeld

17. september 2008

Tikki

linemus skriver:

Astrid P skriver:

Jeanette skriver:

Iza sover i en pose fra Føtex med 1 dyne i. Her ligger hun i en kortærmet body bare og har det fint :)

HAHAHHAAAAAAAAAA.... Så ser jeg lige et billede for mig af Iza der ligger krøllet sammen i en Føtex-pose!

LOL - det var også det første jeg så for mig, da jeg læste det :)) Stakkels lille Iza med sin dyne proppet godt ned i føtex-posen :)):P

Ha ha ha I er sgu sjove 8D8D- hun kan da sagtens være i en føtexpose, men det går bedre med Ikeaposen :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.