Påklædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. september 2008

linemus

Hvad har jeres børn på, når de er ude og sove? Det er vel egentlig ved at være efterår, selvom jeg ikke helt vil være ved det endnu.

Er der nogen, der har og bruger en SleeBee pose? Eller er det stadig for varmt? Hvad har de på i den så?

Knus Line - der fryser tærerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2008

Kaufie

William har en drømmepose - a la sleebeen... men bruger den ikke endnu. For ham er det fint med alm tøj - langærmet body, bukser, trøje og futter - og så under dynen. Har han mere på er hans hår helt vådt når han vågner.

Jeg overvejer dog først at lægge et varmt tæppe under ham - evt et skind før jakken kommer på. Synes en jakke nem bliver for stiv at sove i - og han vil gerne kramme sin and og vende sig så meget om på siden som selen tillader det - med ansigtet vendt op mod hovedenden.

Mette også med tykke sokker over strømperne

Anmeld

16. september 2008

Lise

Vi har en voksi, men jeg har ikke taget den frem endnu...tænkte på det i weekenden, men det blev ved tanken.

I den netop forgangne weekend sov Simon ude i l/æ body eller l/æ t-shirt + tynde bukser og strømper eller strømpebukser. Og han havde lige den rette temperatur da han kom ind igen..

Lise - der også har to par strømper på idag

Anmeld

16. september 2008

Joan ( Smallie )

Endnu sover Niels også bare i en lang tynd trøje og en kort body og så ingen ting på hans ben.
Han er en meget varm dreng og det passer også lige med temp på ham når han kommer op.
Skal så også lige siges at når han sover her hjemme står han helt i læ.

Joan som har det dejligt varmt for vi har fået gang i fyret:D

Anmeld

16. september 2008

Rasmine

Rasmus' voksi kommer ikke frem før det bliver frostvejr. Lige nu sover han med jakke, hvis det er koldt, ellers bare tøj, OG hjemmefutter.

Anmeld

16. september 2008

Helle30

Miss Sophy sover med bukser, k/æ body, en tyynd trøje, sokker og ingen futter. Hun er meget varm i sig selv, og hun ville simpelthen koge med mere tøj på.

- Helle

Anmeld

16. september 2008

Anja

Elias sover i sit alm tøj - kortærmet body, bukser, strømper, bluse - og nogle gange bløde skindfutter ..... men tror nu nok, at jeg snart finder en ekstra tøje til ham eller skifter til voksiposen. Han virker altid fin varm når han har so:Svet ud, men kan jo ikke lade være med at tænke på om han alligevel har det for køligt siden han har problemer med ørerne

Anmeld

16. september 2008

Tikki

Iza sover i en pose fra Føtex med 1 dyne i. Her ligger hun i en kortærmet body bare og har det fint :)

Anmeld

16. september 2008

Astrid P

Jeanette skriver:

Iza sover i en pose fra Føtex med 1 dyne i. Her ligger hun i en kortærmet body bare og har det fint :)

HAHAHHAAAAAAAAAA.... Så ser jeg lige et billede for mig af Iza der ligger krøllet sammen i en Føtex-pose!

Anmeld

16. september 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

Jeanette skriver:

HAHAHHAAAAAAAAAA.... Så ser jeg lige et billede for mig af Iza der ligger krøllet sammen i en Føtex-pose!

loooooooooooooool 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.