Juniordyne ? Hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.219 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

morethanperfect

Hej piger .

Hvornår skiftede i til juniordyne ? Og hvornår kom de i tremmeseng og ind på eget værelse ?? 

Knus Mig <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Nadia&Daniel

Følger lige med - selvom Laura (25-10-10) stadig er alt for lille til det..

Anmeld

15. januar 2011

Lunae

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Hvornår skiftede i til juniordyne ? Og hvornår kom de i tremmeseng og ind på eget værelse ?? 

Knus Mig <3

Jeg kan desværre ikke give dig nogle konkrete svar, men min opfattelse er, at man skifter til juniordyne omkring 1års alderen eller når baby sparker den af sig

Min datter Camille sover i sin egen tremmeseng og hun er 4 mdr. Hun står stadig i vores soveværelse og det bliver hun nok ved med en tid endnu. Jeg er ikke klar til, at hun skal sove på sit eget værelse endnu, men hun kommer nok ind til sig selv om et par måneder

Anmeld

15. januar 2011

Hvem?

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Knus Mig <3

Vi skiftede allerede til juniordynen da han var omkring de 5 mdr, af den grund han sparkede babydynen helt af og ud over sengen, det var også omkring det tidspunkt hvor han skiftede til tremmesengen, da han moslede helt vildt, han har også sovet på eget værelse siden de 6 mdr.

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

Hej piger .

Knus Mig <3

Julie var 4 mdr da hun kom på eget værelse og knap 1 år da hun kom i tremmeseng.. 

Hun var 20 mdr ca da hun fik juniordyne... 

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Følger lige med - selvom Laura (25-10-10) stadig er alt for lille til det..

Laura 25-10-09 skiftede, da hun var 13 mdr.

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

min søn fik junior dyne den 24 dec, han er født den 4 sep, han fik det da han sparket babydynen af og blev kold om natten,

han skiftet fra vugge til tremmeseng lidt før han blev 3 mdr da han sover meget urolig(;

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Hej piger .

Knus Mig <3

Laura var 13 mdr., da vi skiftede til juniordyne. Hun sover stadig i soveværelset hos mig, selvom hun er snart 15 mdr., men hun kommer ikke på sit eget værelse før vi bliver husejere, for lige nu bor vi i en 2-værelses Hun kom fra sin vugge og over i sin Juno-seng, da hun var 4 mdr.

Anmeld

15. januar 2011

B&J

Daniel kom fra lift og over i trammeseng da han var 6mdr og vi købte nogle rigtige tykke sengerande ellers ville han ikke kunne sove der i han er også en lille mand... og junior dyne 7mdr, fordi han sparkede babydynen af hele tiden og var kold.. og nu møver han sig ind i junior dynen ser så nuser ud..

dog sover han inde i vores soveværelse, da vi bor kun i en 2 v. øv øv

men han sover som en sten så vi kan sagtens snakke osv når vi går i seng

Anmeld

15. januar 2011

pussepige

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Knus Mig <3

Elias skal indvie sin tremmeseng i morgen... Han sover på sit eget værelse og han er 2½ månede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.