Juniordyne ? Hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

K&S

Anton har sovet på eget værelse i tremmesengen, siden han var ca. 2½ måned  juniordynen er stadig ikke taget i brug - Anton er et meget "varmt" barn, så det gør intet, at han sparker en del af dynen er i løbet af natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Mor til L&S

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Hvornår skiftede i til juniordyne ? Og hvornår kom de i tremmeseng og ind på eget værelse ?? 

Knus Mig <3

Liva sov fra lille i liften i tremmesengen, da hun voksede ud af liften kom hun over i tremmesengen..

Vi skiftede til juniordyne da hun var 7-8 mdr da hun sparkede baby dynen af..

Anmeld

18. januar 2011

lion

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Hvornår skiftede i til juniordyne ? Og hvornår kom de i tremmeseng og ind på eget værelse ?? 

Knus Mig <3

Cassandra sov de første 4 mdr i sin lift og derefter i tremmeseng , hun kom i juniorseng, med juniordyne da hun blev 14 mdr.

Julius sov de første 6 mdr(sygdom og andre ting gjorde han sov så længe hos "os") i sin lift på vores sofabord(vi sover i stuen). Nu sover han i sin tremmeseng og han har lige fået en juniordyne næsten 11 mdr gammel. Men ikke fordi der er behov for den. Jeg har 2 børn som ikke vil ha dyne på når de sover. Julius bruger sin dyne som krammedyr ved siden af sig og har altid gjort det.

Anmeld

18. januar 2011

Tdittmann

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Knus Mig <3

Vi er lige skiftet til juniordyne, Anders er nu 8 mdr. og han sov på eget værelse da han var 3 mdr. jeg satte bare liften ned i sengen

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Knus Mig <3

Min datter kom i tremmesengen da hun var 4 måneder, og så syntes jeg ikke rigtigt at jeg kunne putte hende ordentlig med en babydyne, så der fik hun en juniordyne, og hun kom ind på sit eget værelse omkring samme tid, fordi hun ikke ville have mad om natten mere

Anmeld

18. januar 2011

LauraLW

Vilma har ikke eget værelse, men har nærmest sovet i tremmeseng fra dag 1.
I starten dog i liften som stod i sengen og nu med en pude ved siden af. - Hun er en rigtig putte trold som godt kan lide at mærke at hun ligger op ad noget.

Juniordyne fik hun da hun blev 9 mdr.

Anmeld

18. januar 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

min søn har lagt i tremmeseng fra dag 1. vi havde lavet en hule i sengen så den ikke føltes så stor for ham.

han fik juniordyne da han var ca 9 mdr.

Anmeld

19. januar 2011

CHD

Sebastian var 5 mdr. da vi skiftede til juniordyne. Han sparker og ligger generelt meget uroligt i hans tremmeseng, så det har hjulpet noget. Han kan dog sagtens sparke juniordynen af hvis han vil. Nu bruger vi kun babydynen i barnevognen.

Anmeld

19. januar 2011

jannebjerre

Vi skiftede til Junior dyne da han var 4 mdr, fordi han ikke ku sparke den af 

Han har sovet i tremmeseng og på eget værelse siden han var 2½mdr Fra den dag af sov han igennem....

Anmeld

19. januar 2011

tinasmor

morethanperfect skriver:

Hej piger .

Knus Mig <3

hos os:

Tremmeseng og eget værelse: 3-4 måneder (hendes værelser er 10 skridt fra vores)

Juniordyne, da hun var ca halvanet år, hun blev ved med at sparke dynen og blev kold. Derfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.